Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Kilka pytań od początkującego


endriuu07

Recommended Posts

Witam!

Jestem początkujący ale chcę coś mieć dla siebie niż brać nie wiadomo co od kogoś innego.

Więc na początek mam kilka pytań.

Odmiany to - perfect haze af, ak 472 af (był w gratisie ale zdjęcia nie ma bo są 2 małe listki i ostatnio złamała mi się łodyga od wiatru), amnesia haze af, auto ak passion

1. Tak wyglądają moje obecne roślinki. W miarę dobrze czy coś jest z nimi nie tak? (Podlewane wodą i raz na jakiś czas bio-growem, kiełki na wacikach pojawiły się od 2 do 4 kwietnia i potem przesadziłem w małe buteleczki, trzymam je ciągle pod światłem, dwa razy wystawiłem na dwór jak było ciepło i mega świeciło, żeby nawet łodyżki od wiatru się jakoś wzmocniły)

2. Mam miejsce ok. 125szer, 150 dł i wys ok. 150, chcę to wyłożyć folią odbijająca światło i mam lampę hps 600w z żarówką osram 600w). i duże donice 10l w które za jakiś czas chcę je przesadzić ale nie wiem kiedy i spróbować 'sklonować'. Może to za dużo jak na osobę bez doświadczenia ale człowiek uczy się na błędach. Z tego co wyczytałem jeśli jest to zamknięty box to potrzebuję 2 wylotowych wentylatorow i jeden wlotowy a potrzebuje żeby był jak najcichsze i najmniejsze zużycie prądu, podobno wiatraki od komputera są dobre ale na takie wymiary prawdopodobnie to nie da rady więc jak to rozwiązać, druga sprawa jest to szczelne więc potrzebuję też dostarczyć co2, sposób z drożdżami jest sprawdzony czy jednak butelki z kwasku i sody jak na początek? Chcę to zrobić jak najtańszym kosztem póki co gdyż już troszkę pieniędzy wydałem. Na filtr węglowy mnie nie stać więc myślę nawrzucać jakichś zapachów ew nieprzyjemnych obok tego miejsca żeby to jakoś 'maskować' 😉

3. Chcę dobrać jeszcze kilka nasionek ale chcę się dowiedzieć, czy wszystkie muszę być autoflowering czy dam radę coś z nich wyhodować bez tej opcji i jakbym miał się za to zabrać?

172740816_107413734715274_2479231263308611132_n.jpg