Skocz do zawartości
thc-thc

grower

NEWBIE [Automat+fundusz]


HasheR

Recommended Posts

Witajcie. Zapewne wszystkie poniższe tematy były poruszane na forum, ale chciałbym zdobyć własne kompendium wiedzy na dany temat, a przeczesywanie forum jest bardzo czasochłonne. Zdam się więc na dobrą wolę użytkowników i zadam szereg pytań.

      Jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, mam jednak środki, chęci, wizję oraz dawkę ekscytacji by podjąć się zadania - wyhodowania swojej pierwszej pełnoprawnej rośliny.
Posiadam środki finansowe rzędu 2/2.5 do 3 tys. zł na inwestycję. Jakie elementy są mi niezbędne, aby zapewnić roślinką prawidłowe otoczenie? Posiadam odpowiednie pomieszczenie, z bezpośrednim dostępem powietrza, jest możliwość korzystania z centralnego ogrzewania czy stworzenia jakichś tuneli powietrznych czy coś w ten deseń. Interesuje mnie przede wszystkim sprzęt, jakie lampy, czy box wykonać samemu czy zakupić gotowe, filtry, ziemia, doniczki? 
Chciałbym posadzić od 5 do 10 roślinek, ze względu na to, że jestem laikiem w tej dziedzinie - potrzebuję wsparcia. 

Głównym celem moich ogrodniczych ambicji jest: od rozpoczęcia do zakończenia max. 3 miesiące, plony z jednej rośliny przynajmniej 30g (o ile to możliwe). Od czego powinienem zacząć? Kwota jaką mogę przeznaczyć na ogrodnictwo jest elastyczna, zależy mi bardzo na tym, aby zdobyć fundamentalną wiedzę na ten temat oraz mieć jako takie zbiory. Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś mógł mnie wziąć za rękę i poprowadzić przez świat konopnej flory. 

Serdecznie pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!

PS. Rozważam zakup gotowego GrowBoxa, jaką firmę byście polecili? Mam na myśli zakup lamp, wentylacji itd.