Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Pogryzione, żółte liście


EskeTiT1337

Recommended Posts

Witam Witam

Mam 2 ważne pytania (Jestem początkującym Grower'em) i posiadam 2x White Russian autoflowering.

1.Posiadam  NAWÓZ UNIWERSALNY BIOHUMUS SUPER FORT AGRECOL 1,2L kiedy moge używać tego i ile tego lać? (krzaczki mają 2tygodnie i są posadzone w ziemi Plagron Grow-MIX outdoor)

2. Jakaś rada albo preparat na robaki bo coś gryzie moje krzaczki POMOCY!! ( na liściach jest ziemia jak coś)

Z Góry Dziękuje Za Pomoc

20180603_124152.jpg

20180603_124243.jpg

Edytowane przez EskeTiT1337
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Witam

Mam 2 ważne pytania , posiadam 2x White Russian na outdoor.

1. Mam  NAWÓZ UNIWERSALNY BIOHUMUS SUPER FORT AGRECOL 1,2L kiedy moge go używać i ile  lać? (planty mają 2tygodnie i są posadzone w ziemi Plagron Grow-MIX )

2. Jakaś rada albo preparat na robaki bo coś gryzie moje roślinki 

Z Góry Dziękuje Za Pomoc :puff:

20180603_124152.thumb.jpg.deaa3acce3cc42e5752c7e8041a9588b.jpg

20180603_124243.thumb.jpg.0a854b7084b119d929a9568087096d77.jpg

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Witam macie 2 konta na forum widze 2takie same tematy hehhe to mogą być ślimaki kup niebieski slimakol i posyp w koło roślinki z 50cm od łodygi a nawóz jeszcze się wstrzymaj chwilkę z tydzien czasu podawaj dobrą wodę z odpowiednim ph pozdrawiam.

 

Masz dwa konta? mogłeś poczekać na odpowiedź to mogą być ślimaki kup niebieski slimakol i posyp w koło roślinki z 50cm od łodygi a nawóz jeszcze się wstrzymaj chwilkę z tydzien do czasu podawaj dobrą wodę z odpowiednim ph pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • 3 tygodnie później...
O 3.06.2018 o 15:36, EskeTiT1337 napisał:

1.Posiadam  NAWÓZ UNIWERSALNY BIOHUMUS SUPER FORT AGRECOL 1,2L kiedy moge używać tego i ile tego lać? (krzaczki mają 2tygodnie i są posadzone w ziemi Plagron Grow-MIX outdoor)