trolek Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Witam jestem początkujący, czytałem o żółtych liściach i mam podobny lub taki sam problem końce niektórych liści robią się suche,żółte. Da się uratować moje piękności? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plantator Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Kolor żółty może znaczać kilka rzeczy?, więc opisz sytuacje (co ostatnio dawałeś swojej piękności , jakie ph, warunki w boksie no i na koniec zdjęci!!? Wtedy można doktora wzywać?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trolek Posted October 18, 2015 Author Share Posted October 18, 2015 PH 7,3 dawalem biohumus 50% dawki zalecanej,raz podlewalem, moje piękności maja prawie 3 tygodnie, w boksie lampa 200W CFL temperatura 23,4°c Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plantator Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 Ph zmniejsz do 6.5 będzie ok i przestań lać biohumus i z tego co widze masz tam bagno , prawda. Wsadź rośline do boxa pod lampe i nie podlewaj niech przeschnie troche. Nie wygląd najlepiej na 3 tygodnie mała jakś ale kibicuje w walce. Jak masz czas ustawiony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
trolek Posted October 18, 2015 Author Share Posted October 18, 2015 12/12 za malo? Dziękuję za rady i mam nadzieję że coś będzie z tego jak nie to spróbuje jeszcze raz jakie odmiany polecasz na przyszłość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plantator Posted October 18, 2015 Share Posted October 18, 2015 A trzymałeś Ty ją na 18 światła i 6 nocy albo 12/1? Poleciłbym Ci Critical kush albo jakąś szybką odmiane i feminizowaną . Poczytaj o odmianch na stronach producentów a sam znajdziesz najlepszą dla siebie?. Link to comment Share on other sites More sharing options...