Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL thc-thc.com

Curring a worki próżniowe


Zajebango

Recommended Posts

Jestem po zbiorach i wysuszeniu tematu i wsadzeniu go do słoja na miesiąc, przez pierwsze 2tyg mam zamiar otwierać na godzinę potrzesajac przy tym, a potem chciałbym załadować to do worków próżniowych ale takich na ubrania co odsysa się powietrze odkurzaczem, to dobry pomysł?

Link to comment
Share on other sites

Tak jak upewnisz sie że materiał nie ma już w sobie wilgoći to jak najbardziej. Na samym końcu zostaw staff w słoiku na 2 dni i zobacz czy nie zniera sie woda na ściankach  oraz dotknij topy czy nie zrobiły sie miekkie. Ale po 2 tygodniach curringowania nie powinno byc takiej opcji ;) Pozdro

Link to comment
Share on other sites

 

Przez pierwszy tydzień słój otwiera się jak najczęściej, kolejne tygodnie można zmniejszać.

 

 

Godzina dziennie w zupełności wystarczy. Przy częstym otwieraniu slojów staff za szybko wyschnie i cały curring w pizdu

Link to comment
Share on other sites

 

Godzina dziennie w zupełności wystarczy. Przy częstym otwieraniu slojów staff za szybko wyschnie i cały curring w pizdu

 

Wsadzilem to po 6 dniach, zdaje mi sie ze temat nie byl do konca przesuszony, ale dlatego ze mam problem gdzie to wszystko dokladnie przesuszyc najpierw przez 3 dni na firance wisialo, lecz wystapily niespodziewane komplikacje i musialo to zniknac, wsadzilem na 2-3dni do torby papierowej, pietrami, bo nie jest tego mało, a teraz siedzi wszystko w sloikach po 3/4 w kazdym, duzy wplyw bedzie mialo na to jesli wsadzilem je za wczesnie?szczyty sa lekko kruszliwe bez mlynka sie nie ukreci, lodygi nie lamia sie z trzaskiem

Link to comment
Share on other sites

Spoko loko topy powinny byc  lekko kruche jak wsadzasz do słoja jak otwierasz go na 2 dzien i sa dalej kruche to najpawdopodomniej zostaly za bardzoo wysuszone a jak otwierasz i sa miekkie to zmaczy ze mialy w sobie troszke wilgoci i curring moze dobrze przebiegac. otwierasz 1 tydzien na godzine a pozniej tylko na 1o min 2 razy dziennie az topy juz beda idealnie wysuszone.

Link to comment
Share on other sites

  • Vito locked this topic

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+