FiGo Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Witam. Mój pomidorek przez 2 tygodni mojej nieuwagi ( pielęgnowany przez inną osobę ) wystrzelił bardzo w górę i zaczął kwitnąć ( tak podejrzewam - patrz załącznik ) Co teraz robić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miś Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 wystrzelił bardzo w górę i zaczął kwitnąć ( tak podejrzewam - patrz załącznik ) Co teraz robić ? Kwitnąć?, skąd ci to przyszło do głowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiGo Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 Kwitnąć?, skąd ci to przyszło do głowy? Bez beki proszę, jest to mój pierwszy raz, i kompletnie nie znam się na botanice, więc nie wiem co się dzieje do końca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miś Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 To może coś przeczytaj z łaski swojej?...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maq0000 Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 czytać, czytać czytać czytać, gazet internety czytać Link to comment Share on other sites More sharing options...
genesis19 Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 co to za odmiana wgl jest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itaka Posted August 24, 2015 Share Posted August 24, 2015 Jaja jak berety Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrowLike! Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 męski krzaczek... uprawiasz go by uzyskać pyłek ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiGo Posted August 28, 2015 Author Share Posted August 28, 2015 co to za odmiana wgl jest? Special Queen 1 od Royal Queen Seeds. Link to comment Share on other sites More sharing options...