Jump to content
thc-thc.com

sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Budowa pierwszego growbox'u;>

Recommended Posts

Witam serdecznie otóż pisze na tym forum ponieważ jestem fanatykiem zielonej pani;D

i moje pytania:

1.czy do grow box'a o wymiarach[91cm x40x 40] wystarczy taka lampa:http://olx.pl/oferta/lampa-sodowa-hps-250w-osram-33000lm-CID628-ID8nd6W.html#4058940b9e;promoted

2.dostałem rade aby wentylowac na zasadzie wlot wylot a wiec czy wiatraczki komputerowe  D.C 12V 0.30A wystarczą aby zapewnic odpowiednia wentylacje?

3.czy zwykłym filtrem węglowym okapowym dam rade wykluczyc woń roślinki? Filtr:http://allegro.pl/filtr-weglowy-do-okapow-i4888979506.html

4, Czy roślina z nasiona:http://www.thc-thc.com/?526,snow-russian-automatic-feminizowane da rade sie dobrze uchowac w takim boxie? Dodam również że moj wkład finansowy jest znacznie ograniczony;x

Przepraszam za amatorskie pytania dopiero zaczynam swoją przygodę z grower'owaniem;D z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi;> Pozdrawiam

• Replies 20
  • Created
  • Last Reply

Witaj

1. wystarczy
2. nie, ten wentyl jest tani ale głośny: WENTYLATOR KANAŁOWY FI 150MM 280M3/H

Poza tym jakie wlot wylot ? Wlot robisz pasywny, czyli same otwory na dole boxa, na wyciąg dajesz wentylator u góry boxa.

3. Jak by dało radę to po co growerzy by wydawali kupę kasy na odpowiednie filtry ? :) FILTR WĘGLOWY ECONOMY FI 100MM H250MM 240-360M3/H

4. Nie kupuj rośliny automatycznej tylko normalną, bez auto a dużo lepiej wyjdziesz.

wysokosc to 90;>

Witaj
1. wystarczy

@ Testowałem ten wentyl i u nie dziala cichutko praktycznie jakby go wogóle nie bylo:)

4. Nie kupuj rośliny automatycznej tylko normalną, bez auto a dużo lepiej wyjdziesz.

@ a znajde cos do boxa o takich wymiarach? No i czas oczekiwania.

Jeśli pada pytanie jaka roślina w boxie musi paść pytanie jaki lot lubisz? Raczej co ci dolega ja uwielbiam cbd a inny nie dlatego u mnie tylko indica. Pozdrawiam

zdecydowanie Sativa