Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL thc-thc.com

amnesia automatic czy coś z niej będzie?


iwona2693

Recommended Posts

Witam

amnesia automatic,ma 17 cm.......była cały czas na dworzu,ziemia z odpowiednim peha i tylko 17 cm.

To już jakoś 3 miesiąc,mam pytanie kiedy do ścięcią i ile z tego może być gramów?

Dlaczego taka mała mi urosła?niunia odpowiednio ją podlewała

To moja 1 roślinka,cieszę się że wogle coś urosło.

post-39942-0-16060300-1375825215_thumb.j

post-39942-0-62807800-1375825333_thumb.j

post-39942-0-94978700-1375825397_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

automatów na dwór nie wywala się w maju, przynajmniej tych nieodhodowanych pod lampeczką. Nic dziwnego że taka mała wyszła. Ciężko powiedzieć ile wyjdzie, mi z podobnego great white shark'a wyszlo ok. 5g kozackiego palenia. Myślę, że w tym wypadku to max, bo pomimo słabych zdjęć widać że struktura topów nie jest zbyt gęsta. Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Pewnie z 3-4g z tego będziesz miał. Przetrzymaj troszkę jeszcze. Wg mnie, trzymałeś w małej donicy, ograniczyłeś ją jak była mała i masz karła. Do tego, jeżeli miała nie odpowiednie warunki np lipna ziemia, mało nawozów itd

być może to też ją popsuło. Będzie troszke palenia, pamietaj zawsze swoje :) Nastepnym razem nie ograniczej jej, daj swobode niech rosnie w conajmniej 4-5l donicy. Pozdro!

malo nawozow nie miala bo wygladaja liscie na zdrowe a przycz czemu mala moze byc wiele nie tylko ph sie liczy ziemii ale tez sktruktura co wplywa na zawartosc tlenu, na przepuszczalnosc wody itp powodow moze byc wiele nie zgadniesz. a ze mala? no trudno lepsze to niz np przypal z wielka :D

 

Malo ziemi albo slabej jakosci, nieodpowiednie podlewanie, zacieniona miejscowka lub wysadzanie jak nie ma pogody i jak widac o karła nie trudno. Poki af nie zakwitnie musi urosnac jak najwiekszy, potem juz idzie. Olewajac z poczatku juz nie nadrobimy

 

Dziękuje bardzo za odpowiedzi,w uprawie tych roslinek trzeba nabrać doświadczenia.

Analizując wasze wypowiedzi,to za wcześnie ją zasadziłam,pamietam że pierwsze 2 tygodnie może nawet 3 było zimno silny wiatr i nawet deszcze,i chowałam roslinke do domu by nie zgniła i tutaj kolejny błąd prawie wogle światła(w czasie deszczy).Ziemia była wysokiej jakości,a podlewanie żadko ale obficie.

Jeszcze mam 2 pytania:

kiedy teoretycznie jest najlepszy okres na zasadzenie tego typu roślinki?

kiedy bedzie do ścięcia,ma już dużo brązowych pręcików.

 

 

Po odpowiedzi zamknę temat.

Jeszcze raz dziękuje.

Link to comment
Share on other sites

automatów na dwór nie wywala się w maju, przynajmniej tych nieodhodowanych pod lampeczką. Nic dziwnego że taka mała wyszła. Ciężko powiedzieć ile wyjdzie, mi z podobnego great white shark'a wyszlo ok. 5g kozackiego palenia. Myślę, że w tym wypadku to max, bo pomimo słabych zdjęć widać że struktura topów nie jest zbyt gęsta. Pozdro

 

To kiedy jest najlepszy czas na automaty?

 

edit:

Od połowy maja najbardziej bezpieczne ze względu na pogodę która lubi czasami namieszać :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+