Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Początki Mojej Roślinki


orzechf

Recommended Posts

Witam to jest moja pierwsza roślinka dlatego mam pytanie czy moja roślinka wygląda na zdrową( nasionko wykiełkowane jest wsadzone do ziemii 13 marca a to są zdjęcia z dzisiaj czyli 22 marca)( bo mam obawy że może miec za malo azotu bo niedawno jeszcze była bardziej zielona i listki miała podniesione) i czy w miare dobrze rośnie. Proszę o wyrozumiałośc to jest moja pierwsza uprawa i sie trochę boje ze mi nie wyjdzie.

 

z góry dzięki za info

Link to comment
Share on other sites

hehe trzymasz albo pod zwykłą żarówką, albo zajebiscie daleko od hps czy świetlówki, to raz.

dwa, nic więcej powiedzieć nie moge, bo nie dałeś żadnego info. Zła gleba, złe ph, za gorąco (nie rośnie), za sucho? daj jakieś info bo nikt tu nie jest wróżbitą.

Link to comment
Share on other sites

ok to chyba mi wystarcza jak poczytałem gleba jest dobra + ph rownież podpowiedzieliscie mi ze jest zbyt daleko swiatło mam 4 zarowki kazda po 1,5 lumenow i obliczylem ze jest to najlepsza ilość na moja powierzchnie boxa , odległość szczytu roślinki od zarowke teraz wynosi 19 cm wczesniej bylo duzo wieksza odległość. Jak sie nie polepszy odezwe sie jeszcze z konkretniejszymi informacjami a narazie dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

jest naświetlana 18/6 , wilgotność między 36- 45 % , temp 22-25 podlewana raz dziennie co jeszcze mam napisać ?? co By Ci pomogło w diagnozie ?

wilgotność trzeba zwiększyć jak również temp 25-27 a podczas 6 godzin ciemni 18-20 Podlewanie zdecydowanie za częste

za sucho?

hmmm Raczej nie

podpowiedzieliscie mi ze jest zbyt daleko swiatło mam 4 zarowki kazda po 1,5 lumenow i obliczylem ze jest to najlepsza ilość na moja powierzchnie boxa , odległość szczytu roślinki od zarowke teraz wynosi 19 cm wczesniej bylo duzo wieksza odległość

jak to są energooszczędne to daj je jeszcze niżej 10cm nad szczytem dodatkowo daj jakiś wentylator dmuchający na roślinkę to jej łodyga zgrubnie (o ile wcześniej się nie przewróci) Skoro piszesz, że światło jest wystarczające to podaj przykład jak to wyliczyłeś bo roślinka cierpi na straszny jego deficyt :peace:

podlewasz codziennie ? no sory .. ciekawe czy zwykle rosliny w domu podlewasz codziennie ... co 2-3 dni sie podlewa a ta mj juz na wywalenie

na to nie ma reguły podlewasz kiedy sucho a nie co 2-3 dni Ja moje podlewałem 4-5 Wszystko zależy od warunków panujących w boksie jak i od zapotrzebowania roślinki

PS ja zwykłe rosliny podlewam raz na tydzień

Link to comment
Share on other sites

Powieszchnia 0.12 m2

Minimalnie: 3600 Lumenów

Srednio: 4800 Lumenów

Optymalnie: 6000 Lumenów

Wlasne: 6000 Lumenów

tak zrobilem jak mowiles dalem jeszcze blizej bo sa to energooszczedne. Dzeki za rady jeszcze raz.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+