Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
growbox.pl hesi.nl grower.com.pl

Bazyl

User
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2
  1. Nie stwierdzam tylko pytam, moj pierwszy krzaczek, ten topek nierozwiniety maly wygladal mi na meski kwiat, pewnie poprostu nie dostawal tam swiatla za bardzo i przez to sie nie rozwinal topek tak jak powinien
  2. To jest obojniak? jak myslicie ?
  3. podsypałem i podlałem, wygląda oki ale liście skierowane w bok, dzieki za odpowiedz
  4. dzisiaj z rana zauważyłem że mój quick one się położył, o co mu chodzi ? za mało miejsca na korzenie ? Jakby się złamał tuż nad ziemią
  5. sam cfl 24/104w ? wydaje mi sie że to ciepło co hallogen daje bardzo sie podoba maluszkowi, a tu gdzie zyje troszke zimniej niz w pl edit: co do ziemi to sprawdź sobie moje wczesniejsze tematy bo pytałem czy da radę, na góre troche kwiatowej dorzuciłem ale to był błąd raczej bo w niej jest dużo czegoś co wygląda jak jakieś włosy xd
  6. Zdjęcia krzaczka różnica jednego dnia, był oklapniety troche chudziutki wyciągniety i troche pogięty, podsypałem go i wrzuciłem hallogen +cfl i zostawiłem na noc, dzisiaj rozebrałem całą poprzednią konstrukcje, i zrobiłem tak jak miś polecił z kartona póki co, co z tego bedzie to nie wiem, ale dostane 2g tematu z tego to bede juz do przodu, nic do stracenia nie mam lol, i jeszcze pare pestek jest różnych strainów, to jest tylko tescik w warunkach polowych, z czasem będe sie zaopatrzał w namiot/albo zrobie sam z drewna 40x40x110 filter lampy wiatraki i wszystko dedykowane krzaczką
  7. Ten halogen dużo ciepła robi, dzisiaj to przerobiłem całkowicie tak jak miś napisał, zaraz wam pokaże co tam wykminiłem, a tak pozatym to dzisiaj krzaczek ma 2 tyg i dopiero ruszył pod hallogenem +cfl, zaraz pokaże zdj z wczoraj i dzisiaj roślinki i tego czegos w czym to mam ;D albo pojade kupić deski i osb i sam zrobie albo sie faktycznie kupi ten namiot, narazie prowizorka musi wytrzymać haha edit: cfla narazie niema w środku bo jeszcze nwm jak zamontować żeby blisko krzaka było, ale na noc był dzisiaj
  8. ze starego krzesła, dwóch desek, troche taśmy, kartona i dwóch lamp zrobiłem takie coś lampa hallogen 400w i żarówka cfl 24w/104w sęk w tym, że hallogen odrazu po włączeniu robi się w ciul gorący, nie puszcze chaty z dymem ? widziałem że hallogen to niezbyt mądre posunięcie, macie jakieś rady ? Wrzuciłem tam wiatrak i rozkręciłem na max, da to coś ?
  9. ide dzisiaj do ziomka po halogen 400w zobacze potem dokladnie ile lm itp, czy lepiej 1x cfl 24w/104w 1450lm i 2x ledy które jeszcze są w drodze 28w full spectrum. co lepiej albo które z tego używać? hallogen +cfl na jakis czas zanim przyjdą ledy ? ktoś podpowie co robić ?
  10. @PolskiHERO Dzięki za odpowiedź, czytałem że jak czarne na dole jest to może roslinka umrzeć, ale widze, że cały czas powolutku rosnie sobie, zobacze co z tego będzie ;D
  11. Siemka, kiełkuje swojego pierwszego krzaka (zacząłem go kiełkować 13 marca) na górze zauważyłem dość mocny czarny kolor, i stąd moje pytanie czy maluch jest zdrowy, może poprostu jeszcze kolor nasionka nie zszedł dobrze, ale się martwie, jak temat w złym dziale to proszę o przeniesienie 😉 *Edit I jeszcze pytanko jak często i jaką ilością takiego malucha podlewać żeby na początek nie przelać
  12. Ph 5,8/6,6 czyli z tego co sie orientuje to ph okej, w razie w to jeszcze sie tu odezwę, temat mozna zamknac
  13. Dzieki za szybką odpowiedź, raczej nie specjalnie pod konopie ale na opakowaniu pisze "substrat dla roślin kwitnących" Chciałbym dodać, że jestem całkowicie zielony w temacie
  14. Tak jak w temacie, czy taka ziemia da rade pod automata, mam jeszcze nawóz Easy Boost zdjecie daje nizej.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+