Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
vaporizer premium
e-green-garden.pl goldseeds.pl dutch-passion.com

TrippyHD

Grower
  • Content count

    345
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

662 profile views
  1. Po harvescie. Ale wrzucę foty jak wysusze i wrzucę do słoja żeby realną wagę podać.
  2. Dzień 80 48 dzień Flo Wybaczcie post pod postem, trochę czasu już minęło więc wrzucam update. Ostatnie podlanie było wczoraj, jeszcze z lekką dawką nawozu. Zamierzam już skończyć z nawozem, samą wodę dać i niebawem flushować. Chcę jak najwięcej mocy wycisnąć z tematu więc zależy mi na bursztynowych trichomach. Nie jestem pewny ale chyba na zdjęciu parę takich widać. Co sądzicie? Nie chcę zjebać sprawy jak w poprzednim grow. Ile na Wasze oko powinienem jeszcze potrzymać te maluchy ?
  3. Oby Ci to jeszcze spuchło bo z gęstością topów w automatach bywa różnie.
  4. Dzień 69 37 dzień Flo @Chory Królik zastosowałem się do Twojej rady i karmiłem je dalej tym PK. Nie blokowały się z piciem, wszystko ładnie zjadały więc chyba nic złego im się nie stanie. Topy coś tam spuchły, miejscami foxy tails wychodzą. Bywały noce gdzie mogłem pozwolić sobie (podczas mojej nieobecności) na otworzenie okna przez całą noc więc temperatura też była inna niż podczas nocy kiedy ja jestem w domu. Ale to nic, ważne żeby klepało Mam nadzieje, że te topy będą zbite jak od dila. Kuźwa ile bym dał żeby takie był. Liczę na to, że się jeszcze zwiążą mocniej i nie spieprzę sprawy z suszeniem. Na ilość nie liczę zbyt dużą. Tak patrze, że ta jedna da mi znacznie mniej plonu. Chciałbym wycisnąć chociaż 20g suchego z tego. Sądząc po kryształkach to będzie lepszy temat niż ta amnesia auto.
  5. Dzień 62 30 dzień Flo Przeczytałem Wasze wiadomości. Będę musiał tak czy siak zamontować albo szybę, albo cooltube. Zawsze lepiej dla roślin Chyba lekko popaliłem nawozem, przystopuje póki co z dolewaniem go. Myślę o dolomicie, żeby podsypać teraz. Zanim się wchłonie to roślina powinna już zgłodnieć. Miejscami już widziałem kropeczki brązowe na liściach.
  6. Jak z jakością powietrza w box-ie ? Nie dusisz ich? Trochę mi przypominają moją pierwsza roślinę gdy na wege nie dmuchałem niczym podczas ciemni. Liście podobnie oklapły jak u Ciebie. Pozdro
  7. Zajebisty serial swoją drogą. Fajnie to rośnie na LED-ach. Szkoda, że sporo trzeba wydać przy zakupie ich. Widać, że temperatura jest bardzo korzystna dla Twoich roślin. Podziwiam.
  8. Pamiętaj żeby nie przesuszyć ich. Ja zrobiłem ten błąd, śmierdziało starym sianem a topy w palcach się kruszyły. Za często wentylator chodził podczas suszenia. Pozdro, ładny wynik.
  9. Dociepl lepiej obkładając ten box jakimś materiałem bo zbankrutujesz przez ten prąd
  10. Taaak. Moc mojej lampki Faktycznie, pomyłka o całe 50W. Idę to zedytować. Dzięki za czujne oko. A co do wypowiedzi wyżej. Faktycznie często jest tak, że po prostu nie mogę wywietrzyć bo sam nie mieszkam w domu czy zwyczajnie jest już za zimno to zamykam okno. Pomyślę też nad tym Cool tube bo wydaje się fajną opcją na taki mały metraż jaki ja mam.
  11. Hahahaha. Przez dwa growlogi powielam ten sam błąd i ciągle pisze wszędzie 0,18. A faktycznie jest 0,16 tak jak mówisz. Głupi jestem. Dobra, te dwie setne może kogoś mocno w błąd nie wprowadzą mam nadzieje. Czujny jesteś widze A temperaturka nie przekracza 30 stopni. Mam podczas naświetlania włączony wyciąg który jest potężny ( swoją drogą generuje bardzo dużo hałasu), wentylator od PC i wiatrak biały. Widać na zdjęciach cały komplecik. Ten pc rozprasza temperaturę przy lampie a biały wentylator nieco mocniejszy troszeczkę wtłacza powietrza z zewnątrz i dmucha nim od dołu do góry. Musiałem tyle tego tam wstawić bo gdy lampa nie chodziła i wyciąg był wyłączony strasznie śmierdziało stęchlizną. Zero weedu, sama wilgoć i stęchłe powietrze. Teraz jest już lepiej.
  12. Dzień 55 23 dzień Flo Przy następnym podlaniu zaczynam wlewać już Biotabs Bio PK 5-8. Jeszcze niedoborów nie pokazały ale wiem, że to kwestia czasu aż jesień nadejdzie. @Pasjonista @Chory Królik dzięki za miłe słowa Zrobiłem im dosyć mocnego fryzjera, niżej teraz mają sporo luzów. Starałem się ucinać odrosty które nie przebijały się przez tą górną partię chaszczy. Teraz tylko czekać aż wpompują całą moc w główne szczyty. Szczerze to nie liczę na większy wynik niż z poprzedniej Amnesii. Chcę grubych i zbitych topów, a przede wszystkim uwalających jak dobry weed. Bo ta Amnesia była kiepska, odradzam każdemu początkującemu odmian auto na początek. Zaś te już fajnie się szronem pokryły. Amnesia nie była tak pokryta nawet przed ścinką. PS. Gdzieś wyczytałem, że warto obcinać boczne gałęzie gdzieś w połowie i pozwolić im odpaść gdy same uschną. Minimalizuje to ponoć ryzyko infekcji dla rośliny.
  13. Kurde, wizualnie fajnie to wygląda. Ale pod znak zapytania postawiłbym objętość tych topów. Ich gęstość. Widzę w nich swój automacik który ciachałem w grudniu. Topki niestety były tak słabo ubite. A to ponoć cecha automatów a nie źle poprowadzonego growa (choć przyznam, że błędów zrobiłem sporo). No nic, jednak swój temat to swój. Pozdro!
  14. Dzień 46 14 dzień Flo Ładny kontrast jest między ostatnimi fotkami a tymi najnowszymi. Coś już tam topiska rosną. Chociaż jedna się z tym strasznie ociąga. Ta po lewej ma już mocno widoczne kwiatki zaś ta obok jeszcze się męczy. Rośliny jeszcze stoją na jednym, niezbyt dużym, kartonie więc zapas miejsca jeszcze jest. Myślę, że z wysokością będzie wszystko w porządku. Zastanawiam się nad mocnym fryzjerem z dołu bo i tak światło tam nie dochodzi a popcorn się zbiera. Szczerze? To wywaliłbym praktycznie całą dolną część z listków i popcornu. No i zastanawiam się czy trzymanie nawilżacza w tym okresie wpływa negatywnie na rośliny. Ustawiłem na skromne parowanie. Co o tym sądzicie? Pozdro.
×

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page and RODO