Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Nowy growbox i pytania laika


Nasmzx

Recommended Posts

Witam wszystkich użytkowników :)
Jestem początkujący, przeczytałem wiele tematów, postów i artykułów ale mam jeszczę parę pytań. Będę wdzięczny za wszystkie pomocne odpowiedzi.

Wczoraj złożyłem swojego growboxa (40x40x120), powiesiłem filtr i lampe. Box posiada 3 otwory i moje pytanie: przewód spiro powinien być połączony z filtrem a z drugiej wentylatorem tak? Wentylator powinien być na zewnątrz boxa?
Reszta otworów w boxie służy do? Jeżeli w fazie wzrostu rośliny nie wydalają zapachów to rozumiem, że włączanie wentylatora nie jest konieczne? W tym gotowym zestawie nie ma zwykłego wiatraka. Mam go dokupić? 
Żarówka (125 cfl) zawieszona jest 35cm nad roślinami, jest to odpowiednia wysokość? Świecić zamierzam 18/6. 
Środek boxa ma lekko odbijający światło materiał. Zda on egzamin czy pomalować go białą farbą lub obłożyć folią alu?
Mój ostatni problem to warunki panujące w środku. Udaje mi się póki co utrzymywać temp. 28*C, niestety wilgotność 38-40%. W środku 4 szklanki z wodą i mokry ręczniczek. Dobrze kombinuje? Ktoś z większą wiedzą będzie mi w stanie odpowiedzieć na moje pytania?:) Każdy się uczy. Pozdrawiam
 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Najprościej:

Filtr -> wentylator -> przewód wentylacyjny wychodzący poza box

A jak zrobisz to już od Ciebie zależy i danych warunków, jeżeli wentylator nie mieści się w boxie to wywala się go poza... 

np. 

Filtr -> przewód wentylacyjny -> wentylator -> przewód wentylacyjny

lub:

Filtr -> przewód wentylacyjny -> wentylator ->

Dnia 15.08.2019 o 09:43, Nasmzx napisał:

Reszta otworów w boxie służy do?

tworzenia systemów wentylacji, np. wlotowy i wylotowy, na przewody zasilające itd. 

Dnia 15.08.2019 o 09:43, Nasmzx napisał:

Jeżeli w fazie wzrostu rośliny nie wydalają zapachów to rozumiem, że włączanie wentylatora nie jest konieczne?

musi być wymiana powietrza

Dnia 15.08.2019 o 09:43, Nasmzx napisał: