ganja_man Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Witam jestem nowicjuszem prosze o pomoc bardziej doswiadczonych growerow Troche danych box 1.2 x 1.2 600w podloze kokos donice 7l rosliny 9xautomazar wentylator wyciagajacy 187 m3/h wlot pasywny maly wiatrak mieszajacy warunki panujace temp: 34-38 wilgotnosc 20-35 % foto boxa Jaka powinna byc prawdlowa temperatura dla automatow (9xautomazar kokos)? Co dodac aby zmniejszyc temerature? Co dodac aby zwiekszyc wilgotnosc? Czy wentlator wyciagajacy 187 m3/h nie jest za slaby? Dziekuje i pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapulater Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Temp max 30st dla większości odmian. Wilgotność najlepiej nawilżaczem podnieść, taniej to pojemniki i ściereczki itd. lecz najlepiej nawilżacz powietrza. Wentylator wyciągający daj jak najwyżej, ciepłe powietrze kieruje się ku górze więc stamtąd musi je went. wyciągać. Gdy poprawisz wentylator i sprawdzisz warunki po 24h odpalonego box-a wtedy dalej się będzie zastanawiać jak zbić temp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sasquatch Posted June 28, 2015 Share Posted June 28, 2015 Wilgotność najlepiej nawilżaczem podnieść, taniej to pojemniki i ściereczki itd. Stary nie polecaj takich rzeczy bo to za przeproszeniem gó**o daje. Może o parę % podniesiesz wilg. takim sposobem. Jedyne prawilne rozwiązanie to nawilżacz. Wentylator wyciągający montuje się u góry boxa. Na zewnątrz jest coraz cieplej, więc i w boxie temp. do opanowania staje się coraz trudniejsza. Musisz kombinować, nie ma chyba urządzenia, które po wstawieniu do boxa obniży temp. ale mogę się mylić Najlepsza temp. to coś w granicach 27*C w dzień i nie mniej jak 15*C w nocy Edit: Możesz CoolTuby i lepszej wentylacji i powinieneś ogarnąć temp. Do tego nawilżacz i po problemie Wczoraj nie myślałem tak jak trzeba ( ) i nie wpadłem na to Link to comment Share on other sites More sharing options...