Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
grower.com.pl www.growbox.pl seedstockers.com

Kilka pytan 600w box

ganja_man

Recommended Posts

Witam jestem nowicjuszem prosze o pomoc bardziej doswiadczonych growerow :)

Troche danych

box 1.2 x 1.2 600w

podloze kokos

donice 7l

rosliny 9xautomazar

wentylator wyciagajacy 187 m3/h

wlot pasywny

maly wiatrak mieszajacy

warunki panujace

temp: 34-38

wilgotnosc 20-35 %

foto boxa

post-42971-0-51848400-1435503385_thumb.j

Jaka powinna byc prawdlowa temperatura dla automatow (9xautomazar kokos)?

Co dodac aby zmniejszyc temerature?

Co dodac aby zwiekszyc wilgotnosc?

Czy wentlator wyciagajacy 187 m3/h nie jest za slaby?

Dziekuje i pozdrawiam!

Temp max 30st dla większości odmian. Wilgotność najlepiej nawilżaczem podnieść, taniej to pojemniki i ściereczki itd. lecz najlepiej nawilżacz powietrza. Wentylator wyciągający daj jak najwyżej, ciepłe powietrze kieruje się ku górze więc stamtąd musi je went. wyciągać. Gdy poprawisz wentylator i sprawdzisz warunki po 24h odpalonego box-a wtedy dalej się będzie zastanawiać jak zbić temp. 

Wilgotność najlepiej nawilżaczem podnieść, taniej to pojemniki i ściereczki itd.

Stary nie polecaj takich rzeczy bo to za przeproszeniem gó**o daje.  Może o parę % podniesiesz wilg. takim sposobem.

Jedyne prawilne rozwiązanie to nawilżacz. 

Wentylator wyciągający montuje się u góry boxa.

Na zewnątrz jest coraz cieplej, więc i w boxie temp. do opanowania staje się coraz trudniejsza. Musisz kombinować, nie ma chyba urządzenia, które po wstawieniu do boxa obniży temp. ale mogę się mylić  :laugh:

Najlepsza temp. to coś w granicach 27*C w dzień i nie mniej jak 15*C w nocy

Edit:

Możesz CoolTuby i lepszej wentylacji i powinieneś ogarnąć temp. Do tego nawilżacz i po problemie  

Wczoraj nie myślałem tak jak trzeba ( :bongo: ) i nie wpadłem na to  :laugh:

Dzieki chlopaki za pomoc napewno to wykorzystam!!! Mam jeszcze jedno wazne pytanie.