Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
sklep z nasionami marihuany
dutch-passion.com babciaganja.pl thc-thc.com

auto ak 47, pierwszy outdoor


przemek1986

Recommended Posts

Siema :)

Roślinka ma ok miesiąca, po przeniesieniu z box'a rośnie sobie w szklarni i chciałem żebyście zobaczyli czy dobrze się rozwija.Na jednym listku jest takie przebarwienie jasno zielone i niektóre białe włoski robią się brązowe tak jak by podsychały... ? Parę fotek:

post-42767-0-01562800-1435252144_thumb.j

post-42767-0-49266700-1435252156_thumb.j

post-42767-0-85989900-1435252163_thumb.j

post-42767-0-25824600-1435252176_thumb.j

post-42767-0-24605600-1435252184_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

hmmm no dobra ale widze ze sporo osob leje ten nawoz i jest ok wiec co jest ? a mam jescze 2 disle w boxie w domu i maja sie dobrze i niedlugo obcinka bedzie... Ta zle reaguje na nawoz czy o co chodzi ? ma 90cm. jesli teraz odstawie planton k i kupie np canna tera flo i zaczne lac to tez bedzie dobrze jeszvze ?

Link to comment
Share on other sites

Planton K jest nawozem mineralnym. Czyli sama chemia, najgorsze gó**o. Później to gó**o będziesz miał w topach i będziesz to palił. Sporo osób stosuje ten nawóz? Chyba nie na tym forum.. Planton możesz stosować do pelargonii na parapecie albo innych krzaczorów u babci na działce. Czy widziałeś np. żeby ktoś jakimś nawozem do np. rzepaku (jeśli taki istnieje :laugh: ) podlewał ogórki?

Wiesz po co goście w białych fartuchach opracowują specjalne nawozy dla danych typów roślin? Bo różne rośliny mają różne zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Dlatego nawozem do konopii podlewasz konopie do ogórków ogórki a do rzepaku... stokrotki  :Facepalm:

 

Na pewno lepiej zrobisz roślinką zmieniając nawóz na canne niż jak będziesz ten szit lał.

Link to comment
Share on other sites

kurcze mój bląd. masz calkowita racje...rosly kwitly myslalem wiec ze jest ok... Sorry ze musieliscie sie natlumaczyc. Zamowilem biobizz na flo maja hurtownie 100 km odemnie wiec szybko przyjdzie i bede nim podlewal i kontynuowal relacje. A jaki wplyw bedzie mial ten planton na palenie. bede cos czol inaczej czy bardziej chodzi o trucie organizmu np. jak przy zywnosci z konserwantami ??

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie tak samo jak przy żywności.

Teraz mamy sezon na truskawki.

Jakie truskawki są lepsze te sklepowe importowane (podlewane nie wiadomo czym), czy nasze działkowe zdrowe truskawy? 

Tak samo chemia wpływa na konopie jaki i na inne rzeczy..

Pogorszy ci smak oraz będziesz truł organizm. 

 

Link to comment
Share on other sites

Mały up. 

Doszedł biobizz i już nim podlewam, piszą żeby tym lać przy każdym podlewaniu więc tak będę robił teraz 3ml na 1L wody.Chciałem żebyście mi napisali czy roślinka dobrze wygląda i się rozwija. Ma parę takich przebarwień jasno zielonych na listkach ale nie dużo, zrobiłem zdjęcie listka do wglądu, co to takiego ??? Roślinka ma 104 cm, ma już coraz więcej kwiatów.Do ilu cm może jeszcze podskoczyć ???

I zapomniałem dodać ze to auto ak 47.

post-42767-0-56567400-1435694315_thumb.j

post-42767-0-44587100-1435694328_thumb.j

post-42767-0-49176300-1435694339_thumb.j

post-42767-0-66410900-1435694349_thumb.j

post-42767-0-13182500-1435694368_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Up

Roślinka ma się dobrze, ma 135cm wysokości już chyba dalej nie będzie rosła. Ma coraz więcej kwiatów które są coraz grubsze i większe, na listkach wokół kwiatów pojawia się już biały szron.Sorry za jakość zdjęć.

post-42767-0-23704100-1436387296_thumb.j

post-42767-0-90460200-1436387322_thumb.j

post-42767-0-20990600-1436387350_thumb.j

post-42767-0-37305500-1436387377_thumb.j

post-42767-0-06070800-1436387404_thumb.j

post-42767-0-34247200-1436387428_thumb.j

post-42767-0-18521600-1436387454_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+