Skocz do zawartości
thc-thc

grower

pomoc dla mnie


przemek1986

Recommended Posts

Czesc. jestem zielony. mialbym pare pytan odnosnie hodowaniu i growboxie... czytam i czytam i juz zielony jestem bo kazdy cos innego pisze.

1. mam box 40x40x120 w piwnicy tam jest 60-70 wilgotnosc i w dzien 18-17 stopni C. w boksie podczas swiecenia ok 30 stopni a wilgotnosc niska 40%, czy recznik mokry zanozony w wodzie poprawi wilgotnosc? Po zgaszeniu swiatla w nocy temperatura spada do ok 16stopni czy to nie za malo?? a wilgotnosc wzrasta do ok 70 %czyli musialbym reczniki wyjmowac na noc ??

2. bede mial automaty 2 i chcialbym w 1 doniczke 12L je wsadzic , przedziele doniczke na pol bedzie tak dobrze ? po 6L na roslinke ? czy zrobic inna doniczke na cala powierzchnie boxa ??

3. mam lampe w tym zestawie cfl 125w , jaka odleglosc ma byc lampy od malej sadzonki bo roznie pisza jedni ze 5cm a inni ze 10, ?? a jaka odleglosc juz przy duzych roslinach

4.mam ziemie canna terra i czytalem ze nietrzeba nawozic przez ok 3 tyg bo w ziemi jest wszystko... a pozniej moge juz samym nawozem na kwitnienie ???

w przyszlym tyg mi nasionka dojda mam nadzieje ze mi pomozecie choc troszku

pzdr ))

p.s sorry za nie polskie litery;)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

A jaką masz wentylacje ?

 

1.Nie musisz wyjmować ręcznika Tylko podczas kwitnienia wogole nie dawaj recznika, 16 to troche mało ale dopuszczalne, jak chcesz to polecam kabel grzejny pod donice fajnie rozłożyć podniesie pare stopni.

 

2. Po 6l to troche mało, na taka powierzchnie powinienes wcisnac jakies 2 okrągłe 10-tki

 

3. Nie znam sie na CFL, ale chyba najbliżej jak ci temperatura pozwala.

 

4.Tak, jak tylko pokaże płeć lej jakis organiczny z przewagą fosforu i potasu

 

Kielkuj nasiona w domu i nie spi***dol tego nadgorliwością, Pozdro, Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Share on other sites