Skocz do zawartości
thc-thc

grower

ZIemia uprawna ! POMOCY !


antikuba

Recommended Posts

Witam. Tak jak wiele tutaj zgromadzonych postanowiłem zadać pare pytań!
Jestem początkującym grower'em i wielu rzeczy jeszcze nie wiem . Prosił bym o pomoc i doradzenie co do
1.Przygotowania ziemi
2.Nawożenia
3.Kiełkowania

Mam ładnego spota... Został ładnie "obrobiony"-Postanowiłem przygotować własną ziemie... Prosił bym o doradzenie...Co do składników

1.Ziemia Ogrodnicza 6-7 PH ( CAŁY WOREK )
2.6 zmielonych skorupek od jajek
3.Dwie Sproszkowane kredy
4.Perlit
5.Kilka garści igieł sosnowych
6.3-4 Łyżeczki popiołu drzewnego
7.Dwie łyżeczki soku z cytryny- Aby zabić odczyn zasadowy , który posiada Popiół drzewny.
8.4-5 Łyżek Ryżu białego.
9. Kompost w skali 1:3
10.Biohomus wlany bezpośrednio do ziemi.

Czy którego składnika jest za mało ? Może za dużo ?

Mam zamiar użyć takiej gleby. Czy jest ona bogata we wszystkie składniki ? Może o czymś zapomniałem ? Proszę o pomoc .

Następnie chciałbym uzyskać informacje co do kiełkowania nasion. Czytałem wiele informacji na różnych forach - ale tylko na nielicznych są sprecyzowane odpowiedzi lub na każdym z nich , jest napisane co innego.

Co zrobić gdy kiełek puści mały korzonek ? Jaką wysokość musi posiadać aby przesadzić je bezpośrednio do ziemi na spocie ?

Przygotowałem już gnojówkę z pokrzyw. Kiedy zacząć ją stosować ? W jakiej skali ? Jakich nawozów używać w początkach roślinki ?

Proszę o sprecyzowane odpowiedzi doświadczonego growe'ra Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Witaj, bardzo fajnie że decydujesz się na naturalne nawożenie, nie ma nic lepszego :)  Niestety na Twoje pytania ciężko sprecyzować ilości składników, to jest natura i czasem danie 50 g jakiegoś składnika nie da widocznej różnicy gdybyś dał tego nawet 0,5 kg. Mieszanka którą przygotowujesz możesz udoskonalać z roku na rok. 

 

Przede wszystkim poczytaj:

Jak przygotować podłoże uprawowe - co do uprawy na outdoor by joker