Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL thc-thc.com

Jak zrobić growbox i jakie odmiany HPS 400W

cycmw

Recommended Posts

Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o uprawę indor .
1 Chciałbym wiedzieć jakie odmiany dadzą mi najlepszy plon (i z kąt dobre nasiona zamówić) i będą rosły nie wyżej niż metr .
2 Chciałbym także dowiedzieć się jak pozbyć się smrodu gdyż planuje to w swoim pokoju . (Czy wentylator u góry wychodzący  dolepić rułkę  i do komina ? mam taką możliwość ) Czy może da się inaczej

3 Chciałbym wiedzieć czym wypełnić środek  growboxa tz ścianki i jakie wentyratory oraz wymiary na 4 roślinki  doniczki bd miał 30x30x30?

Z góry dzięki

Witaj

Polecam na start te tematy:

Budujemy Growbox - od czego zacząć ? Jak zbudować ? Jaka lampa ?

Uprawa konopi - Jesteś początkujący ? Wejdz i przeczytaj a bedziesz wszystko wiedział

1. Dla początkującego najlepsza będzie normalna odmiana, roślinę automatyczną zestresujesz i marny plon zbierzesz, a normalna tydzień poboleje i zapomni ;) 

Co do wysokości to trening/siatka i po problemie.

2. Jeżeli mieszkasz w jednorodzinnym i rodzinka wie, to podłączenie do komina świetna sprawa. Lub filtr powietrza ale to już koszt około 200zł

3. Wymiary growboxa zawsze rób jak największe, im więcej miejsca tym wygodniej i łatwiej zapanować nad warunkami. Na ściany boxa jeżeli nie ma problemu z niską temperaturą w pomieszczeniu to najlepszym wyborem będzie folia czarno-biała, lampa HPS 250W minimum  B)

Dzięki a jaka odmiana najlepsza na medytacje?

Nie chce automatów gdyż za dużo złych opini wyczytałem ale są też dobre naszczęście
Ile pod hps 400 w bd rosnąć normalna odmiana ?

HPS 400W to słuszna lampa :) Producent podaje przy każdej odmianie czas kwitnięcia, do tego dodajesz 14 dni wegetacji. 

Na medytacje to szukaj jakiejś indyjki, lub by miała procentową przewagę :)