Wojtt Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Witam Was serdecznie! Jestem studentem politologii, zamierzam pisać pracę licencjacką na temat konopii indyjskiej, jej historii, zastosowania, pochodnych, historycznej legalności i delegalizacji. Marihuana jako serce propagandy. I tu moje pytanko, czy znacie WARTOŚCIOWE książki, artykuły, materiały na temat konopi indyjskiej? Marihuany, haszyszu? Chodzi mi głównie o fakt zdelegalizowania, głównie w Stanach, Europie. Jej wpływ na człowieka, pozytywy i negatywy, oparte na badaniach. Jakie są mity, jakie fakty. Chciałbym się oprzeć na jak najbardziej rzetelnych i prawdziwych informacjach, dlatego poszukuje książek naukowych, pisanych przez fachowców Mitów jest wiele, jak komu pasuje...tak i opowiada. Boli mnie wszechobecne zakłamanie... Byłbym bardzo wdzięczny, a wynikiem pracy na pewno się podzielę. Pozdrowiam wszystkich, Jedna miłość! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trust Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Siemanko Wszelkich info możesz poszukać w działach Ganja tematy albo THC news.. wszystko Cie raczej zadowoli Link to comment Share on other sites More sharing options...
lolo Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 może te tematy będą ci pomocne jest tu trochę ciekawych informacji Etnobotaniczne i ekonomiczne aspekty konopii troszkę historii cannabis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtt Posted December 16, 2009 Author Share Posted December 16, 2009 Dzięki wielkie, oblookam wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...