Jump to content
thc-thc.com
ganjafarmer.com.pl
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL thc-thc.com

Trawka Fishing Team


Ronaldo

Recommended Posts

Siema, z racji tego ze na forum mamy sporo wedkarzy, postanowilem zalozyc specjaly topic o tej tematyce.
Wrzucamy tutaj fotki miejscowek, naszych zdobyczy, do fotografi mozna pogadac na jakies ciekawe tematy o wedkowaniu.

PS. PROSZE ZEBYSCIE NIE ROBILI SPAMU, PISALI POSTY NA TEMAT I NIE PISALI POSTOW TYPU "NO FAJNIE", "NO TEZ BYM POSZEDL NA RYBY ALE NIE MAM Z KIM" TEGO TYPU POSTY BEDA KASOWANE I NAGRADZANE WARNEM.

Trzymajmy poziom, a bedzie to naprawde fajny topic :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No wiec moze ja zaczne :D


Sandacz zlowiony przez mojego brata na jednej z wypraw letnich. Nie pamietam na co zlapal (chyba na zywca), zlowiony byl nad odra, nie pamietam ile mial kg i ile cm, ale byl duzy :D

A tutaj fotki z jednej z wypraw:

Odra, magia przyrody :)

Pozdro i duzych lowow :peace:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+