Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
thc-thc.com seedstockers.com bac-online.pl

THUG LIFE

User
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

THUG LIFE last won the day on October 10 2013

THUG LIFE had the most liked content!

Community Reputation

5

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Widze dziady tez sie zalapaly na szame zieleninki hehe Canna mieli taki fajny spryskiwacz z takim specyfikiem co jakas warstwe ochronna dodatkowa na roslinach robi czy cos takiego i do tego robia sie takie miesiste Przed kwitnieniem warto wykonac taki oprysk bo pozniej szkoda topiszczy kwasic,dziala tez oprysk ze spirytusu wymieszany z woda i plynem do mycia podlog Fajne LST Pomyslnosci !
  2. THUG LIFE

    casettetape stencil

    Wypas Szablon !
  3. THUG LIFE

    DSC0170

    nieźle mróz złapał hehe
  4. THUG LIFE

    DSC 7860

    Przekozak,smacznego !
  5. THUG LIFE

    magnum curring2

    Wygląda bardzo treściwie...
  6. Niemożliwe Jakbyś mogła to napisz czy mocno czuć smak ziółka w takiej kaczce i czy efekt jest podobny jak np po zjedzeniu ciastka.. Pozdro i Smacznego Wam hehe
  7. Bardzo mi sie podoba ten napisik
  8. THUG LIFE

    DSC0142

    BA+ON, dnia 08 Paź 2013 - 17:45, napisał: nie da sie zaprzeczyc, jak Baton zrobi pestki to nie ma ch*** we wsi..
  9. THUG LIFE

    ukradli :(

    wspolczuje..Na szczescie istnieje jeszcze cos takiego jak karma
  10. Wypas Furion Jaram się Maroc będzie kozak pewnie,ciekawi mnie jak stuprosonici dadzą radę,bo już nieźle wyglądają hehe,Ema z fartem !
  11. Elegancko wszystko pod i za razem poza kontrolą Ciekawy jestem jak tam postępy na pewno kozaki już są no i oczywiśćie czekam na foty Pozdro !
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+