Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Shit - Mr. Nice

cheton

Absolutny klasyk! Krzyżówka Skunk’a i Afghana która zdobyła wiele nagród w konkursach. Jest pewniakiem dla początkujących rolników, niezależnie od tego czy ma być uprawiana wewnątrz, na zewnątrz czy w tunelu foliowym.
Czysta i ustabilizowana rasa, której początki datuje się na lata 80.

Przeznaczenie - Indoor/Outdoor/Szklarnia (tunel foliowy) Kwitnienie - 49 dni Wzrost - 170 cm Plon - 550 gramów
Odmiana – W przeważającej części sativa

Czy nadala by sie waszym zdaniem na outdoor, w koncu nie kwitnie, az tak dlugo. Czekam na opinie :peace:

Mom zdaniem odmiana SHIT to jest Hollands hope, tylko Mr. Nice Seedbank nazwał ją tak, a nie inaczej. Hollands hope rzeczywiście dość późno zaczyna kwitnąc, ale bardzo szybko produkuje mocne pęki i co najważniejsze zbite, a na oucie po wysuszeniu palenia zazwyczaj topki nie są zbyt zbite. Hollands hope jednak ma zbite, żywiczne, śmierdzące pęki, po wysuszenie kolor jasnej zieleni, trochę kremowe są po dobrym curringu. Liście tej odmiany są bardzo ciemne, typowa cecha Afghana. Moc gdzieś taka jak Maroc.

SHIT

An absolute classic and original Skunk/Afghani that has won more awards than you have had hot dinners! It is a sure-bet for the first time cultivators of either interior ,exterior or glasshouse growers. The yield will be extremely substantial with expectations between 550-650 grams per square meter. The finishing time will be within 45 days once the flowering appears on the plant. Expect harvest in late September to early October in the northern hemisphere and in the southern hemisphere by the end of April. A proven true breed since the 80's. Bred by the original breeder and founder of the original seed bank.

Heritage: Shit
Category: The Naturals - Old school genetics
Family of breed: Skunk#1 (Dom. Afghan) x Skunk#1
Breeder: Nevil and Shantibaba's
Preferred medium: Bio and Hydro, Indoors and outdoors/greenhouse
Expected yield: indoor expect 550-650 g/m2 G/h & outdoor +/- 500 g/plant
Flowering period: Expected indoor flowering time is between 40-50 days. In the northern hemisphere it will be completed by Sep. to early Oct.and in the southern hemisphere by late March to early April.
Recommendations: For the inexperienced growers to the most advanced. Extremely hardy plant and excellent in greenhouses.
Special Notes: It is one of the best all round plants to grow and flower since its flowering cycle is +/- 7 weeks in all types of grows especially suited to greenhouses.

Ogólnie to bardzo pochwalam Hollands hope nie tylko za to, że jest dobra domiana outdoorową, ale czytając pewien nr. Soft secrets natknąłem się w dziale strain report na hollands hope uprawiany indoor i ludzie którzy to wykonali bardzo pochlebnie wypowiadali się o HH, która im wyrosła w boxie.

Gość