mefi1916 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam jestem początkującym growerem i to mój pierwszy indoor. Box 50x50x140, lampa cfl 250w +LED Viparspectra 300w narazie odłączony, wlot pasywny, wylot kanałowy wentyl i spory mieszak, poza tym wszystkie niezbędne rzaczy jak nawilzacz ph metry itd. Warunki panujące od samego początku są prawie idealne czyli temp.20-24noc 24-29dzien RH 70-90%noc 55-75%dzien. Więc tak jak w temacie mam problem z Mazarem. W sumie to od samego początku były z tym niesfornym krzaczkiem klopoty. Najpierw mnie zmartwil trochę dłuższym wychodzeniem z ziemi później musiałem mu pomóc zrzucić skorupke, następnie jeszcze błonke, potem nie chciał rosnąć tak jak pozostałe i miał bardzo ciemna lodyge. Teraz jeszcze chyba choruje ale zobaczcie sami i dajcie znać jak najszybciejDziś jest ich 12dzien życia Tak dla porównania wygląda inna w tym samym wieku i warunkach POMÓŻCIE DOBRZY LUDZIE! może jakaś fotorelacje zapodam jak okaże się że to forum jest często odwiedzane i pomocne ? Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez mefi1916
michal_o Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Jeśli "choruje" to według mnie tylko genetycznie.
mefi1916 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2019 22 minuty temu, michal_o napisał: Jeśli "choruje" to według mnie tylko genetycznie. Ja też nie mogłem się doszukać innego powodu ale ze posiadam tylko wiedzę teoretyczna z książek i artykułów to jeszcze nie jestem zbyt doświadczony. Może są jakieś inne opcje bardziej doświadczonych kolegów ode mnie? Jest jakiś ratunek dla niej?
Minimaxi Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) mialem podobnie, kup stymulator Asahi SL i zrob oprysk, u mnie pomoglo Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez Minimaxi