Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
grower.com.pl www.growbox.pl

jimbeam

User
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

310 profile views
  1. Prześledziłem wcześniejszy temat i ten również będę obserwował. Podobny box rozmiarem do mojego, ja czekam na lempę led jak przyjdzie i też działam.Też chce robić pierwszego scroga. Nawozy też te same :P Z fartem.
  2. I coś wybrałeś? Skoro jesteś początkujący to może weź sobie na start jakieś 2-3 świetlówki 2700 i może jakąś słabszą 6000. Na allegro znajdziesz coś po cebuli +wjedzie smart jak masz. Patrz na lumeny. Dodatkowo może nie bierz automata, łatwo zjebać na wegu a wszystko odbije się na zbiorze, o ile do niego dojdzie. A najgorzej to zniechęcić się po pierwszej nieudanej plantacji :P Zwłaszcza, że na starcie bywa się nadopiekuńczym.
  3. O jezu, to 2x większy boks niż u mnie. 😬 A co do grzania się lampy, wplywa to na temperaturę? Odczuję podbicie temp przy 0,19m2 mimo iż to led? Box wysoki na 1,8metra
  4. Wygląda mega oryginalnie. To eksperymentowanie to najlepsza część 😄 Co do lampy, jakie masz wymiary boxa? Szkoda, że tak późno napisałeś. Masz może gdzieś fotorelację?
  5. Zamówiłem 200W. Dzięki za pomoc. Do miesiąca ruszę z fotorelacją bo widzę, że mało jest z chińskim sprzętem. Pozdro.
  6. Znalazłem taką fotorelację: Praktycznie te same wymiary co u mnie. Chce zamówić tę lampę: https://pl.aliexpress.com/item/33000144181.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.15504959bKTZPr&algo_pvid=2ded2036-d870-4483-be52-9e0f7152bf54&algo_expid=2ded2036-d870-4483-be52-9e0f7152bf54-0&btsid=bb395980-a887-490b-a76f-aba3d27a90f2&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_55 Co myślicie, nada się?
  7. A dlaczego nie full spectrum red/blue? Jaka moc lampy red/blue zamiennie z tym cree 100W?
  8. Tutaj znalazłem coś takiego led cob 100wbez radiatora: https://pl.aliexpress.com/item/10000004067731.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3d3cf0e2jBwWcZ&algo_pvid=7066315f-30f1-4e9d-89e1-1a7797b357d5&algo_expid=7066315f-30f1-4e9d-89e1-1a7797b357d5-26&btsid=c809ba1e-72e7-448d-a14e-066c8aaed593&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_55 Czy o coś takiego chodzi? Ewentualnie są 200w z radiatorem, ale nie wiem czy nie za mocne. Proszę o pomocne info. :)
  9. No niby ok, ale do tego chyba trzeba jakiś radiator i zasilacz. Mam rację? Gotowy jest za 400zl na allegro, ale to już po za mój budżet. Teraz rozważam żarówki LED GROW. Na jednej aukcji alliexpres Chinczyk napisał, że dla 72 diod to 500 lumenów. Czyli z moich wyliczeń potrzebowałbym 19 takich żarówek? Dobrze kombinuję ? W ostateczności mogę również pomieszać cfl/grow led, ale wolałbym spróbować czegoś nowego z tym dedykowanym spektrum.
  10. No właśnie nie znam się, dlatego pytam. Nie chce też wywalić kasy w błoto. Jaka moc do 0,19m2? Na co patrzeć?
  11. Dzięki, ale jednak stawiam na ledy czerwone i niebieskie. Facet na allegro https://allegro.pl/oferta/panel-do-uprawy-roslin-grow-led-30-w-290-led-7679858242 powiedział, że jego lampa nadaje się do pomieszczeń 1-3m2. Teraz to już wgl zgłupiałem. Proszę o jakieś info bo chciałbym już ruszyć w następnym tygodniu a dalej stoję w miejscu. Czy jak kupię np. taką 30W i podwieszę wyżej dalej będzie źle? Będzie za mocno grzało i palić roślinę? Jak mam to rozumieć?
  12. Siema, Odmroziłem konto po latach, przerabialem już HPS, CFL i teraz chciałbym spróbować z lampą ledową. Poczytałem wczoraj sporo, ogarniam jakie spectrum, jakie przełożenie czerwonych i niebieskich diód. Nie ogarniam natomiast doboru mocy lampy do pomieszczenia. ( 0,19m2 ) Na jednej stronce znalazłem info, że na ok 0,2m2 40-50W lampa. 1. Co o tym sądzicie? 2. Jak to jest z wysokością boxa adekwatnie do mocy lampy? Mam szafę ok 1,8m. Na necie raz piszą, że trzeba samemu ustalić wysokość, raz przeczytałem, że producent powinien podać. Jakie jest wasze zdanie na temat? Rozważam zakup z allegro: https://allegro.pl/oferta/panel-led-do-uprawy-roslin-45w-225-szt-led-growbox-8677337600 159ziko. Wygląda na ściagane z alli. Lub poczekam i zaryzykuje z alli, w ch*j Ruskich kupuje i mają dobre oceny. Znalazłem: 1A) https://pl.aliexpress.com/item/32964316185.html Odnośnie tego to widzę było pytanie czy będzie ok na box 40 x 40, odpisał że tak. W innych aukcjach ktoś pisał, że moc faktyczna to ok 20W i dobre na mniejsze rośliny. Więc nie wiem co o tym myśleć, ale najbardziej mi podpasowała. 2A) https://pl.aliexpress.com/item/4000065309818.html Tutaj niby 1000W, moc rzeczywista: 30-50 W. Ale Chinczyk nie napisał ile jakich diód. Jak zapytałem i powiedziałem do czego, to polecił mi to: 3a) https://pl.aliexpress.com/item/4000217199090.html?spm=a2g0s.imconversation.0.0.20fa3e5fRgiBQV No i ostatni chinczyk, gdy zapytałem o lampe 1A, powiedział, że lampa dobra do baksu, ale proponuje większą moc. Dał linka 4a) https://pl.aliexpress.com/item/32972881405.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.26bb4ff6keYMK8&algo_pvid=69541f82-e3ca-41bb-9669-18da245e1d60&algo_expid=69541f82-e3ca-41bb-9669-18da245e1d60-19&btsid=64ff1a43-c8ea-42cf-8c7a-9e2d05395a68&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_55 Jakie jest wasze zdanie? Proszę o pomocne komentarze, osób które mają/miały jakieś doświadczenie/styczność z lampami ledowymi. Z góry dzięki za info. Piona.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+