Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
grower.com.pl www.growbox.pl

takkfyrir

User
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podpowiecie jak robicie z woda, ktora przelala? 😄 Gdzies widzialem czyjas opinie, ze kokos nawet lubi gdy od dolu jest woda i nie wysycha tak szybko ale ile w tym rzetelnosci i prawdy nie mam pojecia 😕
  2. Tak, wydaje mi sie przez to, ze rosna w kokosie a ja nie doedukowalem sie i nie dostawaly zadnych nawozow przez pierwsze 18 dni zycia. Wyskoczyly plamki i rozne rozjasnienia jak na poczatkach niedoborow. Tez nie tne szczytu, poprostu robie klasycznego ScrOG’a 😉
  3. Dzien 18 Siema, dzisiaj troche zmian... Roslinki ida wzglednie ok patrzac na to ze 18 dni byly bez jedzonka. Drugi ze Zkittlezow powoli ale rozrasta sie, pewnie uszkodzilem go przy przesadzaniu. Dzis wjechaly w koncu odzywki w postaci B Cuzz Coco Nutrition A+B oraz B Cuzz Coco Booster Universal. Kazda roslinka dostala po 2L odstanej wody o pH ~6 z 3ml odzywki i 0,5ml boostera. Do tego dodalem tabsy CO2 do kazdej butelki 😉 2 litry wydaja mi sie optymalne na teraz (co 2 dni) bo akurat przelewa sie przez doniczke troszke. Pytanie czy owe przelane podstawki z woda zostawiac aby czesc wyparowala a czesc wchlonela gleba od dolu czy wylewac? Zobaczymy czy ustana te przebarwienia, bo sukcesywnie sie pojawialy kolejne na kazdej roslince Planowalem LST jednak skusilem sie na ScrOG’a, zrobilem troszke nieudolna ale spelniajaca funkcje siatke, jest na 25cm nad doniczkami. Zdalem sobie po fakcie sprawe, iz mocujac ja do boxa utrudnilem sobie sporo przyszle zabiegi bo nie wyjme doniczek z boxa ale coz, damy rade. Mysle ze to calkiem spoko opcja, duze 11l donice na 0,56m2 pozwola urosnac im dobrze wiec planuje, ze przeciagne wege na jakies 40dni i wypelnie boxa po sciany 😄 ⬆️ zestawik zakupiony dzisiaj ⬆️ ScrOG ⬆️ Zkittlez #1, ladnie i gesto sie rozrasta, idzie najlepiej ⬆️ Zkittlez #2 ⬆️ Bubba’s Gift
  4. IMG_4536.MOV Dzien 15 Hej, tak jak wyzej pisano - podejrzewam w czym lezy przyczyna. Zapomnialem a wlasciwie nie doedukowalem sie na temat tego, ze gleba kokosowa jest jalowa. Zamierzalem ominac nawozenie w fazie wege ale w srode wjezdza zestaw ratunkowy. Czy ktos wypowie sie na temat kombinacji Coco Nutrition od B Cuzz + Coco Booster uni rowniez od B Cuzz? Plus do tego jeszcze dokupuje tabsy CO2, temp dochodzi czasem do 30st wiec mysle, ze taka suplementacja CO2 wyjdzie na dobre 🙂 Wczoraj podlalem kazda 2l wody o pH ~6.0. Jeden ze Zkittlezow prawdopodobnie na skutek stresu przy przesadzaniu zatrzymal wzrost od momentu wpakowania do duzej doniczki, mam nadzieje, ze z tego wyjdzie bo pozostale rosna dalej 😕 Zkittlez #1 ⬇️ Zkittlez #2 (zatrzymany wzrost) ⬇️ Tu widac roznice miedzy jednym a drugim Zkittlezem: Bubba’s Gift ⬇️
  5. Niestety - wszystko brzmi fajnie i sensownie ale ja na wyspie znalazlem pH i EC tester w lacznej kwocie 1200zl 😅 I nie, nie sa to testery zaprojektowane przez Elona Muska. Podejrzewam, ze nie wiele roznia sie od tych, ktore podeslales w linku. Jade w srode do stolicy, zobacze co jest stacjonarnie jednak watpie, ze zakupie te urzadzenia. Moze do nastepnej uprawy jesli bede przez ten czas w PL 😕
  6. Dzien 13 Owe problemy wlasciwie chyba postepuja, ja growstore odwiedze dopiero w srode wiec do tego czasu musza byc zdane same na siebie... Obydwa Zkittlezy cos maja nie tak, jeden ten z przebarwieniami wydal podobne na wyzszych listkach a drugi pokazuje jakby rozjasnienia na zewnetrznych czesciach listkow jakby wg tabeli byl to deficyt K...? Co zakupic jako musthave? Ph metr i akcesoria do regulacji oraz jakies biotabsy? Obadajcie te fotki, mimo wszystko jako tako sie rozwijaja dobrze. Zkittlez z rozjasnieniami: Zkittlez z mocniejszymi przebarwieniami: Bubba’s Gift (ona tez ma jakies ubytki, jakby miale smugi na lisciach):
  7. 10 dzien Dobra szybki up jeszcze tego samego dnia bo podjalem decyzje o przeprowadzce 😄Wszystkie, roslinki mialy juz korzenie do samego dna, mysle ze wiecej przestrzeni dobrze im zrobi. Tutaj korzenie Zkittleza, ktory ma wlasnie te zmiany na lisciach:
  8. Po dodaniu jednej kropelki cytryny ewidentnie pokazuje wskaznik okolo 4PH. Bez cytryny prosto z kranu chyba jednak bardziej na 6,5 wyglada, poprostu mialem zbyt slabe swiatlo gdy sprawdzalem to w kuchni - zobaczcie zdjecie z lampa: Wiec dalej nie wiem o co chodzi ale trudno, bede spokojnie obserwowal 😄
  9. Nie reguluje PH, wydaje mi sie, ze jest w porzadku. Nic im nie lalem, maja 10 dni, myslisz ze juz pakowac je do 11L? Myslalem ze moze w niedziele, beda juz mialy 2 tygodnie.
  10. No jak widac na drugim foto krawedzie na pietrze wyzej tez jakos tak wygladaja 😕
  11. Co to moze byc? Czy to za nisko powieszona lampa? Pojawilo sie to na najwyzszej roslince, jednym ze Zkittlezow lampe podnioslem juz dobre 10cm wyzej, co Wy sadzicie?
  12. Siema, dzisiaj mamy 9 dzien, roslinki wydaja sie byc w porzadku. Zkittlezy ewidentnie wyzsze niz Bubba’s Gift. Od posadzenia podlalem je dwa razy, lekko przesuszam ziemie i obficie podlewam az do przelania. Ph krystalicznie czystej Islandzkiej wody wynosi... ni wlasnie, ile waszym zdaniem? 😅 (foto nizej) Temperatura kiedy przez 12h mnie nie ma wynosi ~29st, wilg. ~30%. Kiedy jednak jestem w domu wilgotnosc utrzymuje w przedziale 50-70% i temp. 25-27st stale opryskujac scianki boxa i stosujac rozne patenty na podwyzszenie. Niebawem zaopatrze sie w tabsy z CO2, kilka razy wpuscilem pare balonow z CO2 do boxa korzystajac z okazji w pracy 😄 Lampa wisi na ok. 40cm, obnizylem bo troszke wystrzelily do gory w pierwszych dniach - uznalem, ze moze byla za wysoko. Niepokoi mnie jednak minimalnie Bubba’s Gift, mam wrazenie ze ma jakies bialawe przebarwienie na lisciach ale gdy wyjmuje z boxa pod biale swiatlo sam popadam w konsternacje bo nie widac wtedy nic 🙂 ZKITTLEZ ⬆️ ZKITTLEZ #2 BUBBA’S GIFT ⬆️
  13. Mogles nie ladowac ich od razu do duzych doniczek 🙂Powodzonka, zapraszam tez do mnie 😄
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+