Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
dutch-passion.com biotabs.nl GROWSHOP HEMP.PL

Bartku

User
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 83dzien życia, 59 dzień flo 🙂 jutro tzn dziś Ścinka jednego drugi za jakieś 3 tygodnie moze trochę szybciej. Ten którego chce ciąć, przeplukana dwa razy i od około dwóch tygodni na samej wodzie tak że myślę że jest gotowa (z mlecznych zaczyna wchodzić na bursztynowe) .
  2. 79dzien życia, 55 dzień flo. Jeszcze chwilę i Ścinka(przynajmniej w jednym, drugi ma opóźnienie albo potrzebuje chwilę więcejczasu myślę że około 2/3tyg) 🙂 Zdjęcia robione tosterem przez ziomka bo obecnie musiałem zjechać na tydzień do pl i przesłał mi jakieś.
  3. No to jeżeli tak to super cieszy mnie ta informacja, ale oba mają różne odcienie jeden jest ciemny zielony na liściach a drugi wchodzi w żółty kolor trochę. Pozdrawiam (tu jakość obrazów jak na fb, w telefonie super a jak dodam to kaszana) ale jutro zrobię w pełnym świetle dziennym może będzie to bardziej widać i lepszym aparatem.
  4. Jak już po, to dodam kilka fotek 🙂 61dzien życia, 37flo jeden kwiat wyraźnie jest jaśniejszy nie wiem o co mu chodzi? 😕 drugi wygląda super. Jak na moje oko 🙂
  5. Triskele dziękuję Ci bardzo za info!! Co do opisu na stronie, właśnie nie dokonca myślałem że ta informacja dla amatora jest prawdziwa(dla fachowca, tak jak mowisz, jest to możliwe). Piękne zdjęcia, ja musze sobie kupić taki sprzęt hehe :) czekam na dostawę i zaczynam dodawać im to, tylko nasuwa mi się pytanie czy lac odrazu pełna dawkę, a może jakoś inaczej? :) pozdrawiam z fartem.!
  6. Ale zastanawiam się bo z tego co sie dowiadywalem czytałem to około 85dni łącznie trwa cały proces. Dzis jest 59dzien życia i kurde jak tak to będzie wyglądało to będzie tego mało 😕 mam jeszcze około 30+- będzie lepiej czy nie będzie? Dużo pomagają te pk i big bud w tworzeniu kwiatów?
  7. Witam nie odzywałem się bo zajęty byłem przeprowadzka. Dziś zamówiłem plargon pk 13-14 i big buda co Mi przesłałaś. Bo faktycznie słabo puchną jak do tej pory 😕 a na mniejszym kwiecie te długie preciki które były mleczne do tej pory już robią się brązowe. Ale nie wiem czy to jest wyznacznikiem zbiorów czy te malutkie włosy na topkach, liściach iitp
  8. 55dzien życia, 31flo Takie zdjęcia udało mi się zrobić dziś. ogólnie wygląda to dobrze 🙂 myślałem że jest gorzej z tymi liśćmi. X faktem pozdrawiam jutro przeprowadzka. Więc liczę że będzie okej 🙂 Ps u Ciebie czysciutko fajnie ja na następnym postaram się zrobić wszystko chodź o połowę lepiej niż teraz 🙂
  9. Okej fajnie uspokoilas mnie 🙂 pozdrawiam!! Później dodam zdjęcia z przeglądu jak wyjme je zboxa 🙂
  10. Znalazłem dziś takie liście (sa one pod siatka, nad siatka wygląda to ogólnie zdrowo) 😕 i nie bardzo wiem o co Chodzi... Jutro wyciągnę je z boxa, przeglądane porządnie i porobię więcej zdjęć Jutro przeczytam mam trochę na głowie bo się przeprowadzam i mało czasu ogólnie na wszystko. Pozdrawiam miłego wieczoru
  11. Dziękuję :) teraz polecę na tym a na następny raz kupię większość rzeczy których nie mam. zobaczymy co będzie. :) mam nadzieję że nic się nie wydarzy. Pozdro z faktem!
  12. Mały up date. 53dzien życia 29flo. Dziś zamówię tn nawóz pk 13-14. Niby jestem w Holandii a znaleźć nie łatwo od ręki tylko przez wysyłkę, znalazłem jeden al gościu chciał 35e za litr a tu normalnie okolo10/12e za litr tak że zrezygnowałem i zamówię po pracy i myślę że akurat do środy przyjdzie, kwiat będzie wtedy miał miesiąc flo ponad więc myślę że już normalne będę mógł go używać. Pozdrawiam miłego dnia. Aha po pracy dodam jeszcze dwie fotki bo znalazłem dwie dziwne plamy na liściach i nie wiem od czego to może wy mi pomożecie. Tak to wygląda na dziś. Pozdrawiam i miłego weekendu!!
  13. Super to wiem plus minus co i jak 🙂 zacznę szukać i odezwę się co jest w sklepach żeby skonsultować, a teraz wam bardzo dziękuję miłego wieczoru
  14. Okej tak zrobię czyli nie zrobię 🙂 kupię nowe to co trzeba pk 13-14? Czy coś innego polecicie tylko że jestem w Holandii i potrzebuje informacje cos w stylu pk 13-14 itp bo tu pewnie inaczej się nazywa i łatwiej tak będzie mi to wyszukać 🙂 dziękuję za pomoc
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+