Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
vaporizer premium
thc-thc.com seedstockers.com ganjafarmer.com.pl

Grzybek35

Grower
  • Content count

    509
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,264 profile views
  1. Echh te upały...... tak rosną
  2. Acha, i sprawa jasna 🙂 Dzięki
  3. Na kokos mam susz jakieś pół słoika 1l. A na masło mam sprzęt zielony i zamrozony, jak z tym zrobić dekarboksylacje? Dzieki
  4. Że tak odbiegne od tematu trochę .... używał ktoś slow cookera / szybkowara do robienia masła z kwiatkami? Mam trochę scinkow z trzech ostatnich upraw i chciałem zrobić trochę masła i kapsułek z kokosowym olejem . Zakupiłem sobie już taki szybkowar https://www.crockpot.co.uk/speciality/multi-cooker/crock-pot-5.6l-digital-slow-and-multi-cooker/CSC024-01.html sugerowalem się szczelnoscią czyli nie będzie zbytnio czuć zioła i i też ma regulację temperatury co się wiąże z dekarboksylacją podczas gotowania . Ma ktoś jakieś dobre przepisy jak zrobić masło? I zdał by się przepis na cocobutter do kapsułek? Znaczy ile suszu na 250g oleju kokosowego co by była moc 😉 z góry dzięki
  5. Namioty to 80x80x180 A doniczki to 10l. Powiem przy okazji że te smart wtyczki czyli te na wifi smigaja spoko. Można nimi sterować z kadkolwiek i zmieniać czas etc. A z kamerka na wifi można podglądać cóż w trawie piszczy. Ja miałem pompke do podlewania kwiatków zamontowana i ustawiłem sobie ja na 350ml na dzień i wszystko smigal jak trzeba.
  6. I po holideju. A krzaczki jak widac dały radę.
  7. Spoko Vito. Stary grow to stary grow. A co do ziemiorki to w sumie mam ten olej neem więc go użyłem. Wolałbym nie mieć ziemiorek jak nie będzie mnie przez 10 dni bo w 10 dni może się zrobić problem tak więc podmuchalem na zimne ,-) Holiday Time 😉
  8. Moje też lo przejściach już. Całkiem niedawno miałem ziemiorki. Trochę neem oleju zalatwilo sprawe.
  9. Co do nawozow to po iluś tam razach można powiedzieć że z dobra ziemia to nie ma zbytnio potrzeby na nawozy na grow . Ja daje zawsze coś na korzonki A typowego nawozu na grow nie daje. Przy pogodzie jak jest ciepło można samemu sobie zrobić nawóz . Ja jak mogę robię sobie z pokrzywy i działa spoko tylko smierdzi wszak to gnojówka Ale ma dużo azotu więc jest git . Tylko nie można przesadzać bo polali . A nawozy na kwitnienie zmieniłem z dwóch powodów że i tak by mi nie wystarczyło do końca A drugi to taki że czasem warto spróbować innych rzeczy . Co będzie zobaczymy . Teraz wrzuciłem sobie te smart gniazdka wifi i mogę też operować ledami przez Internet. Podgląd też jest 😉 mam kamerkę wifi więc kontrolą jest. Jeśli ktoś by myślał o tych gniazdkach to polecam te droższe bo mają wiecej funkcji .
  10. No tak to sytuacja się przedstawia . Krzaczki rosna jak widac. Zmieniłem trochę nawozy co by sprawdzić coś nowego. Na początek mają plant it root plus Bazę na grow mam od dutch master pro Ale piki co ich nawet nie użyłem bo wszystko co im potrzeba to jest w ziemi . Ziemie ogólnie wzbogacałem dodając trochę krwi kości i rybę w proszku i trochę perlitu. A że ciepło i pokrzywy rosna to dobrze sobie zrobić swój nawóz . Tak czy siak na kwitnienie mam nawóz od dutch pro A i b do tego bio bud od ghe i explode od dutch pro. Takie buty.
  11. Tak już wyglądają. Już są na 12h od 2 dni. Nawozow w sumie nie dawałem żadnych jedynie plant Magic na korzonki i wywar z pokrzywy. Teraz woda na dwa razy i dopiero jakieś nawozy na kwitnienie .
  12. Siemanko. Nl ponoć dobrze rosna A i mocowo jest ok więc wybrałem te. Ogólnie reż kilka osób mi polecało. Więc zobaczymy.
×

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page and RODO