Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
nasiona marihuany
thc-thc.com indorshop.pl seedstockers.com

Ganja_fan

User
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i oto chodziło, dzięki,minimaxi, Dodam ze probki, mnie nie zadawalaja to nie to.
  2. siema ,słuchaj ufajac waszemu, zapytam wprost czy to możliwe aby konopia juz dojrzała aby sciac?, na flo zmieniłem 1 sierpnia, do max 7dni juz byla płeć, dziś jest 18 września ,licząc od 7 dzis jest 6 tydzień(jutro zacznie się 7), producent podaje 7-9 tygodn(CRITICAL)i,no ale wiadomo + 2 tysie trza dać, nie zawsze ale często. Świece ledami, jest juz troche bursztynu,(patrzyłem mikroskopem 100×),na każdej gałązce znajdę choćby jeden trichom berzowy, ale i bezbarwny(według mnie to za wcześnie na berz,no ale jest), może to przez fryzjera,trochę znim przesadziłem, niewiem, cos jest nie tak,
  3. Witajcie,taki zakręcony zaglądam dziś do Boxa,a tu mnie coś nie pasuję, ogólnie zacznę tak... Panie pokazały płeć 4 -5 tyg,temu,przeczesałem każda galazke, i nic zero jajec. Wiec dalej do przodu.Dzis był fryzjer i tak...wylukalem na nie których galazkach,okrągłe kuleczki, pomyślałem ...nie to nie jajca...ale juz tak się zakręciłem czy tak czy nie,i muszę was poprosić o pomoc. Na 80%,jestem pewien ze to ziółko sie rodzi ale no kurde to tak wygląda na nie których ,ze pierdolcaa dostałem.Stresuje się nie potrzebnie,ale wole sie upewnić. Dziękować nie hejtowac.Na nie których ,,kulkach''-nie
  4. Nie używałem dolomitu jeszcze ale mam go, mam bezpośrednio na ziemię podsypać tak około zgarść, poinstruuj mnie. Dzięks
  5. Jo jo jo..., siemano soprano, roślinka według mnie wykazuje niedobory wapnia, na liściach są rdzawe plamki, (na wszystkich roślinach jakie posiadam wyskakują takie plamki) mam rację? Nie nawożene jeszcze, dodaje calmag do osmozy 0.2 EC może mało. Dzięki za pomocne odpowiedzi. Zrobiłem oprysk rizo plus calm mag EC 0.5
  6. Poczytam relacje i wybór padnie biobizz lub plagron, na razie myślę. Według ciebie z tych dwóch do klonów która lepsza ziemia? Dzięki Pzdr
  7. No właśnie miałem, same ziemiorki, plaga, w gratis dają. Myślę nad biobizz. Co polecasz?
  8. Siemanko, potrzebuję sprawdzonego przepisu na własną mieszankę gleby do nawozów mineralnych.Interesuje mnie coś w radzaju canna tera.Mieszankę produktów które sa ogólnodostępne, ziemię nie przynosząca kłopotu w uprawie.
  9. Witam, celem uniknięcia ziemiórki, zamierzam przesuszyc glebę Canna tera+, przed przesadzeniem i pytam was, czy taki zabieg nie pozbawi bądź zniszczy lub uszkodzi nawóz zawarty w tej ziemi?
  10. Siemacie, pomoże mi ktoś bo niewiem gdzież i czego szukać. Mam lampę led z możliwością ściemniania, i chętnie bym kupił urządzenie cyfrowe, analogowe lub sterownik zbudowaną funkcją ściemniania, tylko niewiem czego szukać, i gdzie, oraz jak to się nazywa. Na oko , tego niechcem robić Dzięki za pomoc
  11. Siemano soprano, mam 50 gram dobrego ziolka, zastanawiam się ile wyciągne haszu z tego metoda bubblee bags, i co z zrobić z matarialem który zostanie
  12. Wrzuciłem jeszcze przed postem skórkę cytryn, parę dni suszylem,ale o herbatce to nie slyszalem, cisne do sklepu po jakościową herbatkę. Rozumiem ze każdy owoc z tego rodzaju limonki, grejpfrut. Ciekaw jestem efektu, bo przyznam że rozważam zrobić haczyk, trochę szkoda tych miesięcy bo nie on byl w planie
  13. Siemano soprano, na etapie suszenia popełniłem błąd, tak mi się wydaję, i teraz po 3 tygodniowym curringu ziółoko nadal pachnie siankiem, chociaż ma moc. Pytam czy są jakieś olejki zapachowe spożywcze do zmiany zapachu? Może coś innego ale skutecznego? Powiem tak no nie pasuję mi ten zapach, np wyciągam ziółoko w ekipie a oni o stary no masz towaru i tego i tamtego, i po chwili pompa ze mnie ze lipa bo,, zapach nie taki,, chociaż faza jest.Nie będę im tłumaczyl skąd i dlaczego, tempa strzała to nie jestem. Pomocy. Potrzebuję coś co wyeliminuje ten zapach każdy ale nie ten, niechcem wc. Olejek
  14. Siemano soprano, Używał z was ktoś tego oto Led-a, co sądzicie, warto nabyć. Lumatek ATTIS 300W
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+