Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
medyczna marihuana
nasiona marihuany
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL ganjafarmer.com.pl
takkfyrir

ZKITTLEZ | BUBBA’S GIFT | LED Hydro Mars 480W | 76x76cm Lighthouse

Recommended Posts

4 godziny temu, Creso napisał:

wyschnięte korzenie 

Moim zdaniem nie ma opcji, przeciez pewnie staly w wodzie kilkanascie godzin, jak mogly wyschnac 😅 To wyglada jak jakas plecha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzien 47 (5 dzien indukcji)

Jako tako to idzie, oba Zkittlezy jak zawsze rosna wporzo a Bubba’s Gift jak zawsze - rosnie kiepsko 😅 Zauwazylem ze nad ziemia wychodza mu malutkienkorzonki z lodygi, podsypalem je od razu ziemia... Dziwne. Oba Zkittlezy dostaly konkret ciecie lisci, tej Bubba’s nic nie robie na razie, nie potrzebuje wiecej stresu. Opuscilem ostatnio troche lampe i chyba znow wszystkie poparzylo, wiec lampa musi wisiec maksymalnie wysoko, bo kazdy zjazd w dol to popalone pazurki o krawedzie. Wczoraj drugi raz zrobilem oprysk z na insekty ale dzis rano zobaczylem kolejne slady i biale wlokno na kilku listkach... Czy drewniana plyta pod doniczkami moze mi uniemozliwiac walke z nimi? Jak tak to jeszcze dzis ja wyjebie a zreszta tak czy siak wieczorem zrobie kolejny oprysk... 

 

CBAC8903-5F5D-4B22-891D-71AE41B6C4FE.thumb.jpeg.145e6f431b5ac29bf1a9f86b1ebbe6a9.jpeg1B69CA94-1B6D-4072-9042-1AA2DEBE29BF.thumb.jpeg.1a1dbbf0a5f2a93ecc917921154a5e84.jpeg23F8F1E3-0143-4C33-85D1-422947B2A00C.thumb.jpeg.cea5a589fe9a05df61c4af31c714d317.jpeg

Zkittlez #1⬇️

7DFB82B8-014A-486B-8E16-83F27A974BC1.thumb.jpeg.a451fe665fbafbd7dd3e6d11fd565e67.jpeg7797169F-5C27-4663-BC91-E853316D7721.thumb.jpeg.8d6071c15b6152bb64b66996c374d593.jpeg

Zkittlez #2⬇️

872E0690-4C61-4FB6-84D9-9029CD955B7B.thumb.jpeg.3a331f58c3820c0aa49d62aa06fb1860.jpegDAF56288-E9EE-417F-B068-A615AD1E3489.thumb.jpeg.36d6824b58bf30aedb239c4b53fa1792.jpeg

Bubba’s Gift ⬇️

96BF7CF5-E907-4FCD-B93C-E45810E409A0.thumb.jpeg.bdafcd75f114e6da479b20396e299d02.jpeg99B07C5A-ACA8-4FC8-AB6B-C7DA63562C0E.thumb.jpeg.f5dde8e61b4b8f2c69a4bb3dd381772a.jpegEC3CC30D-B167-43E7-BB1C-1BDB3F8A8885.thumb.jpeg.51b9936223468e30e8a64ee4147c06e3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

POMOCY POMOCY POMOCY

Nie wiem co sie dzieje... Roslinki slabna w oczach, nowe pedy wiedna tak jak inne listki. Na kazdej z doniczek od spodu robi sie jakos je***y kożuszek chyba plechy przez to, ze chyba staly dobe w podstawkach z woda. Nie wiem czy przez to, ze robi sie ten nalot roslinki umieraja czy moze to wynik za duzej dawki nawozow? Jak lekko scieram to od dolu to widac, ze to tylko z wierzchu i dalej ziemia jest zdrowa ale no... Przez takie dziureczki to sobie moge. Podlewalem je w poniedzialek wieczorem B Cuzz Coco A+B po 3ml/l i Booster Uni 0,5mg/L, dostaly jakos 3L na doniczke prawie. Mialem zamiar podlac sama woda dzisiaj bo oba Zkittlezy juz lekkie ale Bubba’s Gift ciezki jakbym ledwo co go podlal. Jakie mam poczac kroki, prosze o pomoc...

289ADDBB-7000-41BE-BAC8-177B072DBCCE.thumb.jpeg.f2daf835dd48410a49a3d7ba48a15494.jpeg9CA4C0C8-D7E8-43A7-A46F-3C613DC7FB50.thumb.jpeg.710a287fafe2f9cdc715b450c0bcf861.jpegB7A8CC59-A4FB-4D83-98AA-37CB0744F69F.thumb.jpeg.874cc4bf01212ce8527b57cf2528b123.jpeg2E238574-477B-46A4-A127-07D60D4D1E56.thumb.jpeg.ca8bd32b6dd50ef010f4ac4f01c6abf2.jpegE599831A-FC27-4963-A2D7-71A115DF94B1.thumb.jpeg.7988f0899a47158445c08d7ce8386457.jpeg65056369-3662-4276-A02F-5101E1AA5786.thumb.jpeg.73d23bf5ec7027736746e1a7e2db69b9.jpeg3EC5D89B-7930-4504-80CD-F90B90F6C5C3.thumb.jpeg.41e61fb974c272686336f5184291d7be.jpeg206A07C3-74C8-4286-8AE3-7A3068FD582B.thumb.jpeg.caa21fe8ea230f7064570a9a0dcc6cc6.jpeg53C98D20-C13F-4EAE-94EE-51C99D1393C9.thumb.jpeg.ab1bae5ecfac6d55449fbb7867c1ff93.jpeg

 

Edited by takkfyrir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Specem nie jestem Ale miałem ten sam nalot u siebie tyle że na powierzchni ziemi. Na 3 rośliny pojawiło się to tylko u jednej. Również korzystam z mars hydro I mialem problemy z utrzymaniem poziomu wilgotności. Nalot u siebie zdiagnozowalem jako pleśń I wyje... na szczescie tylko jedna z trzech. Poczekaj na rade kogos bardziej doswiadczonego moze uda sie cos z tym zrobic.

Twoje rośliny w porównaniu z tym co ja zobaczylemnu siebie nie jest źle jak w moim przypadku

Edited by 2bro

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, 2bro napisał:

Specem nie jestem Ale miałem ten sam nalot u siebie tyle że na powierzchni ziemi. Na 3 rośliny pojawiło się to tylko u jednej. Również korzystam z mars hydro I mialem problemy z utrzymaniem poziomu wilgotności. Nalot u siebie zdiagnozowalem jako pleśń I wyje... na szczescie tylko jedna z trzech. Poczekaj na rade kogos bardziej doswiadczonego moze uda sie cos z tym zrobic

Tylko wiesz... Na powierzchni spoko, jak mam to usunac z dna 😅 No czekam na porady, licze na Was pany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że nie ma rzeczy niemożliwych. Ja się przestraszyłem I skasowalem planta. Doniczka jest z plastiku można ja sprytnie rozmontowac, I przesadzic oczyścić trochę od spodu. Niemniejednak poczekaj na ekspertów;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, 2bro napisał:

Myślę że nie ma rzeczy niemożliwych. Ja się przestraszyłem I skasowalem planta. Doniczka jest z plastiku można ja sprytnie rozmontowac, I przesadzic oczyścić trochę od spodu. Niemniejednak poczekaj na ekspertów;)

 

No tak wiadomo. W miare mozliwosci zeszkrobalem to. Podstawilem cos pod doniczki a podstawke, zeby byly wyzej. Do tego mieszajacy na sam dol zeby ruszyc powietrze na dole. Martwi mnie, ze Bubba’s trzyma tak dlugo wode przy czym pozostale dwie juz leciutkie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niepodlewaj go aż będzie donica lekka. To samo było u mnie podawalismy wodę równo wszystkim. Jeden odstawal od reszty I ten jeden właśnie skasowalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przelej wszystkie dużą ilością wody, nie wiem w sumie ile l na donice, ale naprawdę sporo żeby wypłukać cały nawóz... tylko żeby woda nie była lodowata ok 20'c będzie ok... zostaw aż donice wyschną i podlej z nawozami w mniejszych dawkach... a to na dole to wyglądało jak plecha czy bardziej jak osad z nawozów? wyglądają jakby się zablokowały i nie chciały jeść? Ogólnie to miałeś podlewać nawozami za każdym razem, tak żeby 20% tego co wlewasz wylatywało dołem i resztę wylewać, a nie zostawiać w podstawce... Jeżeli masz w domu EC metr to przelej 2l wody donice i zobaczysz że to co wyleci pewnie będzie powyżej 3.0.... I lepiej zrób to szybko 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+