Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Masełko konopne z małej ilości topków i czekoladka - co i jak robić?


Amatorka

Recommended Posts

Witam!

Nie mam doświadczenia z marihuaną innego, niż jedynie jej palenie na różne sposoby, stąd proszę o wyrozumiałość :)

Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o żywność z marihuaną, a chciałabym spróbować, jednak chyba potrzebuje pomocy :)

Niestety nie mam możliwości własnej uprawy, jedynie kupny towar, stąd nie do końca wiem co to za odmiana ani jaką ma zawartość THC, ale podczas normalnego palenia - każdy mówi, że towar jest "dobry".

Wczoraj pierwszy raz podjęłam próbę wypieków, niestety się nie udały i tylko zmarnowałam zioło. Moja wina. Z 200 g masła 83% zrobiłam masło klarowane.  Dodałam około 5,3 g kupnych topów oraz 1,3 g suchych kijków. Gotowało się to tylko około poł h, bo topy się prawdopodobnie przypaliły, jednak samo masło chyba nie, chociaż płyn był bardzo ciemno-brązowy, więc nie jestem pewna. Mimo to upiekłam ciasteczka: 1,5 szklanki mąki, łyżka proszku do pieczenia, kakao, 2 jajka, masło konopne (całość, ile wyszło z 200g 83% po sklarowaniu i gotowaniu około pół h) i trochę zwykłego masła 83%. Z takiej ilości wyszło 50 malutkich ciasteczek, wielkości "oreo" (?). Po zjedzeniu 3 - zero efektu. 

Chciałabym dziś spróbować zrobić niewielką ilość masełka i spróbować wypić z niego czekoladę. I teraz moje pytanie brzmi, czy z kupnych topów - w ilości 2-3 g jest sens robić masełko i czekoladę? Będzie efekt? jak postępować, żeby z takiej ilości uzyskać najlepszej jakości masło i ile go dać na 2-3 g, żeby masełko konopne nadawało się do czekolady? I kolejne pytanie - jak już zrobię takie masełko konopne z 2-3 g zioła i odpowiedniej ilości masła klarowanego - ile dodać do czekolady na próbę? 

Dodam, że palić palę duże ilości.