Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Świetlówki Energooszczędne 72w AK482 auto


Cylapu

Recommended Posts

Nasiona: Akseeds

oświetlenie: philips 4x18w

fotoperiod: 20/4

box: 30x30x80

podłoże: uniwersalne torf

donica: 9l

nawóz: biohumus / bio grow

na flo: bio bloom / topmax

wentylacja: wiatrak komputerowy 12V 120mm

 

 Roślina rośnie już tydzień. Nie jest za mała? Oglądałem inne fotorelacje i trochę mnie martwi. Nawozu na razie nie lałem. Czekam na porady bardziej zaawansowanych osób bo sam jestem zielony w tych sprawach. Wilgotność 50-60% temperatura ok 25°C. 

IMG_20181128_063233.jpg

Edytowane przez Cylapu
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Rośliny na początku rozbudowują głównie system korzeniowy... Wsadziłeś od razu do 9l donicy i trochę jej to zajmie, ale wygląda na zdrową... Nawozów tych co masz bym nie dawał na razie, w tej ziemi co masz jest ich aż za dużo i żeby tylko przez to nie było problemów ;)  pokażesz całego box'a?

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

7 godzin temu, Pomidorek napisał:

Rośliny na początku rozbudowują głównie system korzeniowy... Wsadziłeś od razu do 9l donicy i trochę jej to zajmie, ale wygląda na zdrową... Nawozów tych co masz bym nie dawał na razie, w tej ziemi co masz jest ich aż za dużo i żeby tylko przez to nie było problemów ;)  pokażesz całego box'a?

Ściany oblozone kocem ratunkowym. Wentylator 1 wyciągający. ogólnie growbox domowa prowizorka xd. Uspokoiliscie mnie tym że zdrowo wygląda i z tym systemem korzeniowym. Na przyszłość mam pytanie. Jest sens wkładać kiełek najpierw do małej a później do dużej doniczki? Czy jak wsadze od razu do docelowej dużej doniczki jest lepiej? Zrobiłem tak ze względu na małe doświadczenie i że to tylko 1 roślinka, nie chciałem jej niepotrzebnie stresować i narażać na nieudolne przesadzanie xd

IMG_20181128_153405_1.jpg

IMG_20181128_153349.jpg

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Siemanko