Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
vaporizer premium
dutch-passion.com panpestka.pl growbox.pl

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

antek72

Zadbam jak potrafię.. czyli amatorski dziennik Antka

Recommended Posts

Witam wszystkich, na wstępie chciałbym dodać, że jestem totalnie początkujący na forum jak i w tym temacie. Mam nadzieje, że jakoś wraz ze społecznością dam rade i dostanę jakieś dobre efekty!! 😎 

W piątek będę już realizować pierwszy etap planu. 

Nasionka -->  AUTO [x6 (Amnesia XXL, White Widow XXL)   |   5x LSD-25   |   3x 60 Day Grapefruit]

Obecny zrealizowane kroki:
a) nasionka do kieliszków, woda + kilka kropel wody utlenionej 

b) po 24h na talerz z papierem wigotnym

c) po wykiełkowaniu zamierzam wsadzić wszystko do kubeczków z ziemią

d) jak będą miały już odpowiednie wymiary, wysadzić wszystko do spota

Miejsca na spoty mam już wybrane, teraz zastanawiam się nad ziemią. Mieszkam w takim miejscu, gdzie jest dużo terenu, jest wiele miejsc z pokrzywami. Wybrać ziemię z supermarketu z dobrym pH, czy może jednak zainwestować czas i wykopać spod pokrzyw, a przy okazji zrobić z pokrzyw gnojówkę? 

Czekam na rady, wskazówki, informacje. Ten temat zamierzam prowadzić przywiązując większą wagę do dziennika, więc proszę o każdą radę co mogę zrobić, aby poprawić plon :D 

!!! GRAFIKA W SPOILER !!!

1.jpg.fa43de5947063cb45b746e3ae5aa6d82.jpg2.jpg.f0c7430fa44572aa6736a1d94dd3f927.jpg4.jpg.86e295f47da0995befad4b794c1bb1c8.jpg3.jpg.61a0ff7a891ffdfd11fad2f6065d8be7.jpg

Nasionka przykryć mokrą chusteczką z góry, i najlepiej odstawić w ciemne pomieszczenie czy mogę dać przykryte na słońce? 

Ja układam na czymś KLIK i też tym przykrywam... wszystko wilgotne ;) Kiedyś nie przykrywałem i też kiełkowały... :d ważne żeby były w ciemnym i miały wilgoć... ale wydaje mi się że lepiej przykryć ;)

O 21.06.2018 o 16:09, antek72 napisał: