Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Growbox w szafie? 2 sadzonki, autozakwitające.


AutofloweringGrower

Recommended Posts

Siemanko. 

To jest moja pierwsza przygoda z growingiem więc jestem kompletnie zielony w temacie. Chciałbym zacząć od automatów feminizowanych by było mi łatwiej i bym mógł się troszeczkę obyć. Tak więc niekoniecznie bym chciał inwestować od razu w namiot tylko tak jak w temacie. 2 doniczki automatów fem. Posiadam lampę HPS 600W oraz Led Spectrum Panel 500W i teraz czy dwudrzwiowa szafa nie będzie zbyt mała by zrobić z niej boxa na ów lampy? 

Chciałbym dodać że mieszkam za granicą i nie mam dostępu do środków takich jakie są dostępne w PL lecz na pewno jeśli jest możliwość wysyłki za granicę to chętnie bym nabył jakieś niezbędne materiały odżywcze dla roślin oraz gleby. 

Proszę o jakiekolwiek rady :)

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Witaj

O 9.01.2018 o 00:37, AutofloweringGrower napisał:

Chciałbym zacząć od automatów feminizowanych by było mi łatwiej

łatwiej ? przy automatach jest trudniej... jeden błąd i masz mniejszy plon, pełnosezonową możesz gnębić a po dwóch tygodniach zapomni całkowicie. 

Ciągle moja teoria wygrywa że dodanie do nazwy Auto uczyniło te pojeby genetyczne cudem sprzedaży :D 

Powiedz mi dlaczego jest łatwiej uprawiać automaty niż pełnosezonowe ?

Że niby nie trzeba przełączyć programatora z wegetacji na kwitnienie ? Proszę Cie to 1 minuta roboty...

Jakieś inne plusy ? Jedynie na outdoor ale to temat o indoor...

 

O 9.01.2018 o 00:37, AutofloweringGrower napisał:

Posiadam lampę HPS 600W oraz Led Spectrum Panel 500W i teraz czy dwudrzwiowa szafa nie będzie zbyt mała by zrobić z niej boxa na ów lampy? 

fajny zestaw, miałem podobny w jednym namiocie 240x120x200, tylko na niektórych roślinach zauważyłem hermienie i podejrzewam że to przez połączenie świateł HPS i LED...