Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
vapefully.com hemp.pl
Nosek

Panel led 300w(130) i na flo dodany 400w(190)

Recommended Posts

Nosek   

large.IMAG0202.jpg.b54c431e40d52e808399b2e7460f9e23.jpglarge.IMAG0203.jpg.e56254d0715aaf4906b4a7d33ba3ab00.jpgTroszkę przy naginaniu się naderwały dwa ramiona ale myślę że się ładnie zagoi jak poprzednie. Jeszcze raz usunę boczne odgałęzienia z liśćmi jak podrośnie i zostawiam ją w spokoju 😊  i jeszcze jedna sprawa, MJ jest ciągle na 18/6 i pokazały się takie dwie kuleczki widoczne na zdjęciach czy mam się martwić ?large.IMAG0196.jpg.c430e73a8be72e9d5a4cb9444f6ae568.jpglarge.IMAG0197.jpg.14928524f85e2145aa70b743287fbe69.jpglarge.IMAG0201.jpg.86785d0c006694a8b346a84aef313b5c.jpglarge.IMAG0199.jpg.5af735c3e431eae923264138c2b17477.jpglarge.IMAG0200.jpg.3929f63682da0cb4146bd2d42eec1a58.jpg

Edited by Nosek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   
10 minut temu, Pasjonista napisał:

Elegancko powinno sie zrosnac .Te kulki to preflowery . Z fartem do mety

Przy pierwszym gięciu też mi się tak zrobiło ale ładnie zarosło, bardziej mnie martwiły te kulki 😂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito   

za to wszystko co jej teraz robisz na koniec ona będzie Tobą tak wyginać bo blancie :zmiazdzony:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   

large.20171008_171615.jpg.91f3fc15d4d81ce50526abd112aa2597.jpgp

Led powiesiłem około metra nad Mj zobaczę co będzie, liczyłem ze przy tym panelu żeby oświetlić powierzchnię 60x60 musi wisieć 60cm nad

large.20171008_171714.jpg.3539d7dfb972fbb18d1e5c76ef063b35.jpglarge.20171008_171701.jpg.24bef47c19db00513043e8e4b91e565a.jpglarge.20171008_171648.jpg.583d7427b7b2e6f12e0de1f89c8e46f4.jpglarge.20171008_171623.jpg.b773f5be87dcfe76b30821ec58dd3fd9.jpglarge.20171008_171629.jpg.fd879148b024f44416d35073c5f8cd1b.jpg jak widać już jej lepiej po naderwaniu, jeden szczyt idzie troszkę wolniej ten najbardziej naderwanylarge.20171008_171639.jpg.6ef15c6e9f079b3335574cec7bc29e85.jpglarge.20171008_171705.jpg.56c8fea604b718d4b96cc4dcf61bf9c3.jpgautomaty idą ładnie i od tygodnia nie widziałem nowych muszek, kiedy zacząć dawać canna weg ?

Edited by Nosek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito   

Ta duża kwitnie ? Strasznie nie wyraźne zdjęcia... Jak tak to jej nawóz na kwitnienie, maluchom można podać na wegetacje.

 

a i za wysoko ten led...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   

Obniżenie do 60 cm, a duża  ciągle na wegu:toptop:

PS zdjęcia robione tabletem bo tel padł 

Edited by Nosek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   
2 godziny temu, Vito napisał:

bez przejmowania się zbytnio, podajesz już nawóz ?

Ta podaje zgodnie z tabelka, około 7ml na dwie litry 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito   

hehe ja wieki temau też lałem cały komplet canna zgodnie z tabelą, ostro przenawożone były ale i ostro puchły :D na koniec palić tego nie mogłem, taka chemia... więc 5 dni przed ścinką przepłucz porządnie korzenie i leć na samej wodzie, choć nie wiem czy to coś pomoże, ja robiłem flush'a jakimś specyfikiem ale nic to nie dało...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   

Wieczorem zrobię mały up.

 

Ciągle 18/6 za około pięć dni chce przełączyć 12/12. Do galerii niemożna dodawać fotek większych jak 4mb? Większość mam w okolicach 6mb:szokhomer:large.IMG_20171012_172836.jpg.f2ba963345bafe2c4df443f6f4222b16.jpglarge.IMG_20171012_172829.jpg.41cfa241bfa99040e4fbfcd84f805c36.jpglarge.IMG_20171012_172903.jpg.22aa702194e7a401f19422bff0418548.jpglarge.IMG_20171012_172919.jpg.a91b38d60315bf4326efb35145d58819.jpglarge.IMG_20171012_172926.jpg.741228ce941af86126575d3b0a7bb4b8.jpglarge.IMG_20171012_172944.jpg.ca84061efed2d33e7dd5f5b1901dc62e.jpglarge.IMG_20171012_172951.jpg.3fd45f6bb0103cbcb1cf818b059b74bd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

TJW. ostroznie z nawozami wentylator mieszajacy ja bym dal pod leda a nie nad jak masz cieple powietrze z leda wraca i nie wiem ale pierwszy raz taki styl widze, chyba ze masz jakies techniczne powody. Te plamki na lisciach zbadalbym lakas lupa od spodu lisci . Ogolnie dobrze Ci idzie daj jakies fotki pod normalnym swiatlem Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito   

Zdjęcia postaraj się zmniejszać, jakiś darmowy prosty program do zdjęć powinien mieć opcję kompresji, lub na aparacie zmniejszyć... 

Limit dla galerii znika od rangi Grower, więc po skończeniu tego growloga Twoje problemy z wagą powinny zniknąć ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   

Ze zdjęciami jakoś ogarne, a wiatrak jest tak wysoko bo nie mam jak go zaczepić niżej i z temperaturą  problemów jak na razie nie mam 22-27stopni.

Edited by Nosek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przewod za krotki czy cos to dawaj przedluzacz. Patrz  dolem swieze powietrze wchodzi  bo wentylator wyciagajacy zasysa powietrze do gory i jak jest to powietrze jest juz na gorze to  jest ono powiedzmy   stare , w tym samym czasie nowe zasysa od dolu znowu. Ten mieszak  u gory moim zdaniem cofa to stare powietrze na dol i sie jakis balagan robi .Chyba ze sie myle. Pozdro   Mierzysz ph 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   
52 minuty temu, Pasjonista napisał:

Przewod za krotki czy cos to dawaj przedluzacz. Patrz  dolem swieze powietrze wchodzi  bo wentylator wyciagajacy zasysa powietrze do gory i jak jest to powietrze jest juz na gorze to  jest ono powiedzmy   stare , w tym samym czasie nowe zasysa od dolu znowu. Ten mieszak  u gory moim zdaniem cofa to stare powietrze na dol i sie jakis balagan robi .Chyba ze sie myle. Pozdro   Mierzysz ph 

Tak wiem że masz rację ale mocowanie wiatraka jest duże i nie mogę go przyczepić do bocznej rurki, coś pomyśle, a ph jest w okolicach 6.5-7 następnym razem kupię lepszą ziemię. Woda odstana  kilka dni z kranu ale nie wiem jakie ph i twardość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak bys wiedzial jakie ma Ph woda z kranu to mozna by cos pomyslec. Jakas lyzeczka soku z cytryny na obnizenie na 2 litry. Ale w ciemno po omacku . Mimo to ten powiedzmy Main Lining super sie prezentuje . wrzuc te fotki tych lisci w normalnym swietle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   
34 minuty temu, Pasjonista napisał:

Jak bys wiedzial jakie ma Ph woda z kranu to mozna by cos pomyslec. Jakas lyzeczka soku z cytryny na obnizenie na 2 litry. Ale w ciemno po omacku . Mimo to ten powiedzmy Main Lining super sie prezentuje . wrzuc te fotki tych lisci w normalnym swietle.

Ph metr najtańszy jaki był więc nie wiem czy wiarygodny, ph wody 6 a ziemi 6,8. Plamki są na dwóch najstarszych liściach i żadnych pasożytów nie widzę, large.IMG_20171012_203058.jpg.ad788ef864b09a61e4f89e72f4f80fcc.jpglarge.IMG_20171012_203112.jpg.6e1d760fabf5439f4bc36736717dd4f2.jpglarge.IMG_20171012_203140.jpg.f3b4ea36c4d97a75350d0445529c10fe.jpglarge.IMG_20171012_203155.jpg.173208f140bc81320c172fef8d4b3633.jpglarge.IMG_20171012_203228.jpg.a95138e3dd49a49614b488d335187e03.jpglarge.IMG_20171012_203216.jpg.c78a4cab5bef7e6a7ec6ccc52a5649ca.jpglarge.IMG_20171012_203634.jpg.cd9b3b76d2d72f6f5465b7bb67f03c08.jpgpodlewanie raz na około 5-6 dni dwa litry wody 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   
11 minut temu, Vito napisał:

nie sądziłem że te pH metry działają :D 

Ja też 😅 muszę jeszcze sprawdzić czy pokazuje w miarę ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nosek   

Dwa największe liście wyglądają coraz gorzej, może się ich pozbyć ? a na reszcie zadnych oznak. Za parę dni muszę wyjechać na tydzień jedno obfite podlanie starczy? I jeszcze jedno pytanie może podlać je teraz czystą wodą bez nawozu?large.IMG_20171014_182513.jpg.75b998ddbd13f6862b4be5e9d6b656b0.jpglarge.IMG_20171014_182335.jpg.fd043f27fb3134d7ad1a305dadd63aab.jpglarge.IMG_20171014_182551.jpg.0a229f5b30ea727412b6532c01f87101.jpg wlałem 6l wody bez nawozu  na 4 dniczki w podstawkach sucho 

Edited by Nosek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×