Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Recommended Posts

Nasiona: Blue spider/Diesel Ryder/AK472 auto
Oświetlenie: 4 świetlówki energooszczędne E27 Diall 20W [1200 lumen]; 1 x 23W [1450 lumen], razem 6250 Lumen - 20 dnia zamieniłem dwie 20W na dwie OSRAM 23W (1600 lumen) co łącznie dało 7050lumen
Fotoperiod: 18/6
Box: 40x40x130 
Podłoże:
COMPO SANA uniwersalne podłoże kwiatowBioBizz ziemia LIGHT-MIX 20L
Donice: 1 x okrągła śred. 25cm - 9l;
Nawozy: Biobizz Bio-Grow 250mlBiobizz Bio-Bloom 500ml, Topmax 250ml, 
Wentylacja: 2 x wentylatory PC 
Dodatkowe info: bidabox z mdf 3mm w szafie do Narnii, a poza tym to panie, ja nie z tego działu, zarobiony jestem, nie znam się
 
 
Bongiorno. 
 
Z góry się kajam jak naruszam jakieś paragrafy, to efekt całościowego podejścia do tematu. 
Telenowela ta startuje dziś i będzie to historia w stylu: od zera do growera. 
Na dziś status jest taki, że czekam na dostawę meritum, które to Inpost zaanonsował jako - w drodze do paczkomatu, do odebrania nawet dziś. 
Jednak ja sprytnie sprawdziłem w kandelarzu i zauważyłem, że dziś sobota. Szybciej mi tu kaktus...tfu, konopie wyrosną, niż dziś do odbioru będzie. 
 
Dlatego też czas oczekiwania chciałbym poświęcić na budowę mojego pierwszego growboxa. 
Tu ten paragraf naruszyć się może - jak możnowładcy włości tych urazy nie wniosą, tu bym chciał i poletko i  domek postawić i w tym jednym temacie historyję mą pleść. 
Jako, że to debiut, pomoc, konstruktywna krytyka, cierpliwość i wyjaśnienia oczekiwanymi są. 
 
Czołówka. 
Parm param param. 
 
Odcinek pierwszy - Słoneczko. 
 
Carlos, młody przystojny, z obowiązkowym wąsikiem.
Znudzony trzeźwością i pogodzony z utraconym kontaktem ze swoim ogrodnikiem, co to zaginął nie wiadomo jak i gdzie, postanowił sam rzodkiewki nasadzić.
W skrzyni, sprytnie w szafie ukrytej. 
 
Tak się zaczyna projekt: Bidabox Mk.I 
 
Bo Carlos plantatorem nie był to i groszem śmierdzieć mu się nie zdarza, więc budżet ustalił biedronkowy - albo i taniej.