nasiona marihuany, nasiona konopi
Łowca Kurdli

COB 130W SPECTROLIGHT | Red Dragon | Ekstraktor gazowy

44 posts in this topic

To pewnie od LED'a, trzeba by zrobić foty bez lampy :) 

btw. kto bogatemu zabroni :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przychylam sie, Twoj panel robi robote. Jakie diody tam zastosowales?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, don felipe napisał:

CZy rośliny nie mają przypadkiem jakiś strasznych niedoborów czy to po prostu cień tak pada?

 

Co do ceny to może i powariowali ale jak kogoś stać to czemu nie?

To od panelu, Mars Hydro tak świeci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Chory Królik napisał:

Przychylam sie, Twoj panel robi robote. Jakie diody tam zastosowales?

Panel zbudowany na COB Cree CXB 3590 72V 3500K całość z zasilaczami zjada około 280W ekwiwalent około 500W HPS.

Diody puszczone na około 1000mA co daje 70W na sztukę. Max co z nich można wyciągnąć to około 130W na sztukę ale wtedy sprawność spada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sory ze tak późno z tym linkiem ale przeprowadzka,praca plus dopinanie pewnych rzeczy trochę mnie odbiło od forum ;) tu masz linka do produktu którym będę działał. mastertrimmers.es/master-trimmers-gentele-75/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kumam , w nazwie topiku masz spectrolight, czym w końcu świeczisz w środku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, don felipe napisał:

Nie kumam , w nazwie topiku masz spectrolight, czym w końcu świeczisz w środku?

Stary !!! czytaj ze zrozumieniem, proszę bardzo grzecznie :Darth_Vader:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SmakMaroca999 napisał:

Sory ze tak późno z tym linkiem ale przeprowadzka,praca plus dopinanie pewnych rzeczy trochę mnie odbiło od forum ;) tu masz linka do produktu którym będę działał. mastertrimmers.es/master-trimmers-gentele-75/

Mistrzu który to? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

siemanko Łowca,

jak by tych lampeczek dajmy na to 8, 10 jak z temp. wtedy jest ?

ile tych lampeczek na m2 można optymalnie i nie pisz prosze ile chcesz albo jedna na środku . Chodzi mi o to jak maksymalnie blisko można je przytulić do siebie?

czy jedna lampka 280w jest równe 500 hps?!?

Roślinki piękne widać  że lampeczki dają rade jak są ustawione od siebie (cm)?

pozdro.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Plantator napisał:

siemanko Łowca,

jak by tych lampeczek dajmy na to 8, 10 jak z temp. wtedy jest ?

ile tych lampeczek na m2 można optymalnie i nie pisz prosze ile chcesz albo jedna na środku . Chodzi mi o to jak maksymalnie blisko można je przytulić do siebie?

czy jedna lampka 280w jest równe 500 hps?!?

Roślinki piękne widać  że lampeczki dają rade jak są ustawione od siebie (cm)?

pozdro.

 

O których lampach mówisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień 23/13

large.xxx-2.jpg.c32453c5d8044e44ddb74c5elarge.xxx-1.jpg.e658a657248ab6456feee9d7

Witam

Na chwile obecną wszystko OK

Pozdrawiam

ŁK 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

Spektakularnie to wyglada jak i cala reszta.

Edited by joka.menas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak zwykle pro :) Idzie elegancko i oby tak do końca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień 23/20

Witam, dzewuchy jak szalone wystrzeliły do góry, reszta stadka ma się bardzo dobrze.

large.xxx-4.jpg.bd777c74b7df126562b4df06

A tutaj reszta bandy zielonego brzydala...

large.xxx-5.jpg.120849f224cb9cc2911b457dlarge.xxx-1.jpg.22cd41c96ed692cc9fc794cd

Moc w nim wielka jest 

large.xxx-3.jpg.e196d4134a279b4248f44305

:yoda::yoda::yoda::yoda::yoda::yoda::yoda::yoda::yoda:

Z fartem koledzy.

ŁK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie wystrzeliły. Będzie ciekawie :D A Yoda... Mistrzostwo świata :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic dziwnego, ze tak dobrze Ci ida skoro sam Mr. Yoda nad nimi czuwa. Tez by mi sie taki przydal heh 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladnie i gesto , jak popuchna bedzie grubo, pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema Łowca !

Na kozaku, zaraz jak zaczną puchnąć to będzie gęsto i grubo. Tak jak być powinno. Pozdro i z fartem do końca MSW:big-joint:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lowco co tam w buszu piszczy, gesto ze igly nie da sie wcisnac.Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now