Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Poszukuje ludzi którym realnie pomogło


DeskaRatunku

Recommended Posts

Witam

Poszukuję medycznej marihuany w jakiejkolwiek postaci ,byle skutecznej,dla mojej Mamy która zmaga się już 12 lat z rakiem.Najpierw był to rak piersi a teraz skurwiel odezwał się znów i dał przerzuty do kości.Były naświetlania ,wlewy, konwencjonalne leki przeciw bólowe już nie dają rezultatów.Nie oczekuję cudów ,chcę aby mamie było lżej.Sama  wyraża chęć stosowania marihuany jednak boi się działania,widze ze jest tu taka z mniejszą zawartoscią thc a większą cbd ,co powoduje mniejszy haj a większe działanie lecznicze?, o taką odmianę by właśnie chodzio najchętniej.Mój ojceic również jest w tej chwili w trakcie chemii ,miał raka jelita grubego teraz walczy z rakiem(guzki) na wątrobie i ostatnie wyniki usg pokazały ze są jakieś zmiany na płucach(podobno kawałek ich widać na usg) myślę również o pomocy Ojcu.Pomóżcie prosze, jestem w tym temacie laikiem,jak już nabędę cokolwiek jak to hodowac? i co ważniejsze jak Rodzice mają to spożywać???Naprawdę bardzo mi zależy na konkretnej pomocy.Z góry dziękuję .

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

o demnie polecam zainteresowanie sie tez i innymi metodami leczenia jak Amigdalina -wystepuje w pestkach owocow naj wiecej w pestce brzoskwini , kuracja soda oczyszczona, kuracja woda utleniona . do jutra wieczoru dodam ci tu jakies linki na dowod skutecznosci tych metod co do konopi to naj bardziej leczniczy jest olej rsho.

w sumie nie ma co czekac do jutra bo pewnie sledzisz temat na cisnieniu wiec prosze mam nadzieje ze pomoglel i zycze wszystkiego dobrego.

Odnośnik do komentarza
Share on other sites