Skocz do zawartości
thc-thc

grower

CFL 125W | Big Bang Auto


Recommended Posts

Witam po raz pierwszy na tym forum.

 

Jestem więcej niż zielony w temacie uprawy marichuany i prosiłbym o rady, wskazówki, tipy.

 

Mianowicie, zamierzam dla czystej rekreacji zająć się uprawą indoor i jak na razie przejrzałem różne fora dotyczące uprawy własnej hodowli i na podstawie tego co przeczytałem zebrałem nastepujący sprzęt (jeszcze nie kupione).

 

Jako, że jestem całowitym nowicjuszem zdecydowałem się na kupno gotowego growboxa.

 

http://www.ajzu.pl/home/2295-zestaw-do-uprawy-hydro-shoot-40x40x120-cfl-125w-dual.html

 

Growbox:

 

ZESTAW DO UPRAWY HYDRO SHOOT 40X40X120 CFL 125W DUAL w skład którego wchodzi:

 

Zestaw oświetleniowy CFL 125W Dual AGRO o wydajności 5600 LUMEN

Wentylator z klipsem Advanced star 13W, wentylator kanałowy Advanced Star 100fi 150m3/h

 

Ziemia:

 

Biobizz Light-Mix 20L

 

Nawozy:

 

Biohumus Forte Uniwersalny 1L

Planton K nawóz roślinny

 

Akcesoria:

 

2 doniczki 19x19x17,6 cm 4,5L

Kwasomierz do gleby

Termometr/higrometr LCD

Programator czasowy analogowy

 

Nasiona:

 

BIG BANG AUTO feminizowane

 

http://grubylolek.pl/autoflowering/13-nasiona-marihuany-big-bang-auto.html#/opakowanie-5_nasion_feminizowanych

 

Całość zestawu wychodzi (łącznie z dostawą) w granicach 820-840 złoty. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to zdam fotorelację. Jeszcze raz proszę o słowa konstruktywnej krytyki, uwagi, porady itp. odnośnie zestawu który chce kupić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Witaj.

Więc tak , nawozy które masz się nie nadają. Biohumus Forte (firmy Agrecol-jak mniemam) jest mineralny.

Nie jest to prawdziwy Biohumus EkoDarPol który nie zaszkodzi a może pomóc. Poza tym Planton-K jest mineralny w dodatku w ch...j mocny i łatwo nim popalić rośliny-to nawóz dobry do roślin ozdobnych. O ile wiem konopie takimi nie są ;)

Do BioBizza Light Mix'a najlepiej zaopatrz się w BioBizz Try Pack Indoor-będzie bezproblemowo.