Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Inny efekt działania, problem(?)


Griffinable

Recommended Posts

Cześć wszystkim! Jestem tutaj nowym i zamierzam się osiedlić na dłużej :)

 

Przyszedłem tutaj z moim "małym" problemem :)

 

Otóż, mam 19 lat (W tym stuknie 20). Marihuanę regularnie zacząłem popalać w połowie 2013-tego roku. Zazwyczaj miałem do czynienia tylko i wyłącznie ze swojakami, paliłem raz na tydzień, ostatni rok, bo już tak można powiedzieć (2014), był u mnie bardziej intensywny. Wszystko było ładnie, stany euforyczne, uczucie szczęścia, jako, że jestem muzykiem, uwielbiałem sobie popalać na próbach, co powodowało, że gra stawała się bardzo przyjemna i wpadały do głowy nowe pomysły :) Do czasu... :)