Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Pierwsza uprawa, kilka wątpliwości


blvck

Recommended Posts

Siemano growerzy! :)

 

Zamierzam w przyszłym miesiącu założyć sobie mały ogródek. Zbieram już od jakiegoś czasu potrzebny sprzęt i studiuję nagminnie teorię :D Mam już boxa zrobionego z szafki, nasion jeszcze nie mam. Będzie to moja pierwsza uprawa więc raczej wybiorę automaty (jeszcze nie wybrałem jakie).

 

Sprzęt jaki posiadam w tej chwili to:

BOX

55cm x 60cm x 100cm wyłożony kocem

wysokość poddasza nie pozwala na wyższego boxa :(

OŚWIETLENIE

HPS 150W + odbłyśnik + statecznik itp. + szklana szyba 3mm

żarówa to Philips Master SON-T Pia Plus - wg producenta ma 17700 Lm

WENTYLACJA

96m3/h wylot łazienkowy u góry z tyłu boxa

2 sztuki 120mm komputerowe wlot na dole z przodu boxa poziomo jeden obok drugiego

2 sztuki 90mm mieszające w środku zawieszone na sprężynkach około 20cm pod szybą

NAWOZY

Hesi Super Vit 10ml

INNE

Termometr rtęciowy

Timer cyfrowy

 

Zamierzam dokupić jeszcze takie rzeczy jak:

Ziemia Canna Terra 25l + Perlit + Keramzyt

Doniczki 4 sztuki po 7l kwadratowe

Higrometr+termometr cyfrowy, pH meter (ponoć są lipne te w cenie do 30zł?)

w późniejszym stadium rozwoju jakiś filtr węglowy (na razie o tym nie myślę bo zanim zacznie je**ć to minie jeszcze trochę czasu :D)

 

Chcę robić jakiś trening, myślę, że będzie to LST ze względu na niskiego boxa :( Robić jeszcze jakiś trening?

 

Ostatnio dokonywałem pomiarów temperatury. Całość została włączona na około 8h. Sprawdzałem pomiar co około 1,5h.

1/ Temp nad szybą około 40st. C

2/ Temp pod szybą kilka cm od szyby około 29st. C

3/ Temp w centralnej części boxa 23-26st. C

4/ Temp w ciemności i bez wiatraków 15-21st.C