Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

In przed out. Światło


CR-9

Recommended Posts

Cześć. Mam pytanie zwiazane z przyszłoroczna uprawa na outcie. 1) Co sadzicie o odmianie MASTER czy nie powinno być problemow zsby poszła w naszym klimacie? W tym roku październikowe mrozy zniszczyły mi 95% uprawy. pocieszyla mnie ES która doszła jako pierwsza.

2) Najważniejsze pytanie. Chciałbym zaczac od boxa. 1 marca wsadzić pestki i do maja przetrzymać je w boxie. Ładnie rozgalezione i porośnięte krzaki wsadzić na spota z którego korzystam od 2 lat. moje pytanie Jest takie- Jak z oświetleniem? Ile godzin światła na dobe bedzie odpowiednim rozwiazaniem? Jestem "zielony" w uprawie indoor. Nie chcial bym zeby krzaki nie zaczely mi pózniej kwitnac lub zeby sie hermily. Prosze o mądre odpowiedzia mądrych ludzi. piona

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Gość PicoRoxo

daj link do odmiany.

2 miesiace wega to duzo. po takim czasie roslina nie ma szans by weszla ci do plecaka, bedzie duzy problem z transportem. 3-4 tyg w zupelnosci wystarcza. 16/8 minimum swiatla i wg mnie max. to 18/6 bo wysadzajac w maju i tak bedzie duzo krotszy dzien niz takie oswietlenie a nie chcesz zeby ci zaczely kwitnac. bo niektore odmiany potrafia

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Przepraszam. Odmiana To monster.

 

MONSTER

GENETYKA:  Mexico/Colombia/Meao Thai /Uzbekistan X G13 Hash Plant.
KSZTAŁT: Raczej wydłużony,  dobrze rozgałęziony, pąki bardzo zwarte i grube. Centralny pąk bardzo duży i długi.
 
EFEKT:   Zasadniczo  Sativy. twórczy, radosny i euforyczny.
ZAPACH: drewnianej beczki i przypraw, bardzo intensywny.
SMAK: Suchy, drewniany i haszyszu.
 
PODŁOŻE UPRAWOWE:   Gleba, ziemia, hydro, coco.
 
NAWOŻENIE:  niższy  i ale toleruje większe dawki nawożenia
 
UPRAWA INDOOR
 
     INDOOR LIGHT: Energoosszczędne i Hps
 
     Zalecana wysokość zmiany czasy cyklu: 50-60 cm
 
     Wysokość przy końcu kwitnienia: 100-120 cm