Skocz do zawartości
thc-thc

grower

Mały box z jedną lampą.


Kajo

Recommended Posts

Z góry przepraszam jeżeli jest to zły dział i proszę o przenieśienie. Mam do was parę pytań, chcę zrobić mały box wymiary były by mniej więcej takie 45cm wysokości, szerokość jeszczeniewiem jaka, najlepiej na jedną roślinkę ponieważ jestem początkujący i chce się nauczyć uprawiać tą specyficzną roślinę:

1.Czy możliwa jest uprawa pod jedną lampą?.

2.Ile gramów uda mi się zebrać?.

3.Jaka jest najłatwiejsza odmiana do uprawy?.

4Czy wystarczy tylko wiatraczek wydmuchujący powietrze.

5.Czy folia aluminiowa(do pieczenia) jest dobra do odbijania światła.

6.Czy stosować lustro pod doniczką czy nie.

Dziękuję i pozdrawiam ;]

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Witaj :)

1.Czy możliwa jest uprawa pod jedną lampą?.

hmm zależy pod jaką lapą chcesz uprawiać jak np w obudowie od komputera, wystarczy Ci Polix 55w 2700k barwa światła wg mnie najlepiej, do tego dorzuć drugą świetlówke 22w jakąś 2700k powaga warto i będzie ok

JASNE ŻE JEST MOŻLIWA !! :)

2.Ile gramów uda mi się zebrać?.

NIGDY o to nie pytaj. Jak sie dobrze zatroszczysz z małego projektu możesz otrzymać 1-20g spokojnie wiec wszystko zależy od Ciebie :)

3.Jaka jest najłatwiejsza odmiana do uprawy?.

na małych powierzchniach polecam odmiany z AUTOFLOW ;) byle jaka obojętnie na prawde.. nie ma większego znaczenia jakieś popularne

4Czy wystarczy tylko wiatraczek wydmuchujący powietrze.

tak o ile temp nie przekroczy 30C, raczej będzie potrzebna szyba pod żarówką żeby odniżyć temp

5.Czy folia aluminiowa(do pieczenia) jest dobra do odbijania światła.

Lipa mało % odbija, najlepiej pomalować wnętrze zwykłą białą matową farbą ! :) odbija 70-80% światła wiec super i nie odbija ciepła jak np mylar

6.Czy stosować lustro pod doniczką czy nie.

nie.. stary jakie Ty poradniki czytałeś :D !!!!