Jump to content
nasiona marihuany, nasiona konopi
nasiona marihuany
dutch-passion.com GROWSHOP HEMP.PL ganjafarmer.com.pl

Search the Community

Showing results for tags 'led'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Now growing - Logs of medical cannabis cultivation
    • In door - hemp logs from under the lamp
    • Out door - hemp logs from the sun
  • Finished - Logs of medical cannabis cultivation
    • In door - completed hemp logs from under the lamps HPS
    • In door - completed hemp logs under LED lamps
    • In door - completed hemp logs under CFL lamps
    • Out door - finished hemp logs from the sun
  • How to grow hemp for medical marijuana
    • How to start growing cannabis? Basics of hemp cultivation
    • In door - cultivation of hemp in a cultivation tent
    • Out door - cultivation of hemp under the sun
    • Marijuana harvest from cannabis plants
    • Problems with cannabis plant? Diseases and pests
    • Cannabis cloning, plant training and breeding
    • Equipment for growing hemp plants
    • Nutrients for growing hemp plants
    • Cannabis Seeds. Descriptions of cannabis seed strain
  • The use of medical marijuana
    • Medical marijuana or cannabis heals
    • Hash, oils, concentrates and other marijuana products
    • Culinary recipes with medical marijuana
    • CBD and RSO oil - How it works ? What heals ?
    • Marijuana vaporization
    • Cannabis cosmetics
  • 4:20 Hemp cafe
    • Chillout zone, any topics
    • Other botany
    • A woman's point of view on marijuana
    • Hemp news
    • Hemp events and fairs
    • Laughable
  • Store forums
    • Hemp seed stores
    • Stores with products and accessories for growing and smoking hemp
  • Hemp archive of the forum
    • Archive of the forum
  • Recommended stores
    • thc-thc.com
    • ganjafarmer.com.pl
    • grower.com.pl
    • growbox.pl
    • hemp.pl
    • meganasiona.pl
    • indorshop.pl
    • supersativaseedclub.com
    • cbdweed.com
    • www.biotabs.nl
    • dutch-passion.com
    • www.seedstockers.com
    • panpestka.pl
  • Klub Konopny Trawka's Tematy klubowe

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Strona WWW


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Zainteresowania

Found 134 results

  1. Witam szanowne grono..szybko i na temat.. Szukam panelu LED full spectrum za rozsade pieniądze,. Trafiłem na niemiecka firmę Hillvert zajmująca się szerokim zakresem produkcji maszyn/urządzeń ogrodniczych. Co o tym sądzicie? .. Moze to nie MarsHydro ale też nie sprzęt typu AliExpress.. https://www.expondo.pl/hillvert-lampa-led-do-roslin-1000-w-10090145
  2. Witam na mojej skromnej fotorelacji. Rozpoczniemy pare dni po przełączeniu swiatła na tryb 12/12. Growbox 90x90x185cm + HPS 400 4x15l doniczki airpot, ziemia plagron batmix Wentylacja Prima Klima Nawozy Biobizz. Nasiona Bubble gum 4 szt. Nie wiem ile wegowały, nie licze. Byly raz przesadzone z małej doniczki z light mixem. Dodalem troche zwyklej mikroryzy i do doniczek typu airpot z ziemia batmix. Aktualnie rośliny sa karmione jedynie fish mixem z odrobiną cal mag od canny, czyli taki organiczno mineralny mix.
  3. Na sprzedaż mam lampy spectrolight blast 400 Kupione w czerwcu 2019r używane około 6 miesięcy gwarancja 5 Lat Sprzet z górnej półki warty polecenia Cena 2800zl
  4. Elo, robię fotorelację bo jak szukałem to jest ich bardzo mało na chińskim sprzęcie. Postawiłem na fioletowe odmiany. Jest to moja pierwsza odmiana na ledzie. Nasiona: Purple Haze i Frisian Dew Oświetlenie: 200W LED Full spectrum (ponoć faktyczne 90-100w). 90zł od Chińczyka. Dystans = 90cm od kiełka. potem, 50cm, aktualnie niecałe 40cm. Fotoperiod: 18/6, 12/12 Box: Szafa, 0,47 x 0,4 x 1, 1,50 z możliwością podbicia do 1,8 Ziemia: Biobizz light Donice: 2 x Jakoś około 12L Nawozy: Biobizz 3 pack + mikoryza biopon Wentylacja: 4 x wenty. 2 mieszające( jeden najmocniejszy jeszcze nie włączony) 1 wylot , 1 wlot. Trening: docelowo scrog, topping i lst Temperatura 21 noc do 26 na pełnej mocy. Wilgotność najwięcej w nocy do 70 -75(po podlaniu) a tak to w normie. Dodatkowo: nawilżacz powietrza, chodzi na najmniejszych obrotach. 2x termometr. 1 x higrometr(jeden się już zjebał od wilgoci), jeszcze zamówiłem jedną stację pogody bo nie ufam temu chińskiemu higrometrowi. Awaryjny płyn helliga i ph minus. Jak do tej pory warunki w środku są spoko. Led się mało grzeje, roślina się nie wyciąga. Purple Haze, 4ty dzień Frisian Dew, 4ty dzień
  5. Witam serdecznie wszystkich forumowiczow! Rozpoczynam swoja pierwsza uprawe, wiec zapraszam do sledzenia i zarazem licze na garsc porad dla nowicjusza wraz z postepujacymi zmianami 🙂 Roslinki beda lacznie 3: Zkittlez (fem) x2 oraz Bubba’s Gift (fem) x1. Boxik stoi w lazience mam nadzieje, ze nie bedzie owa lokalizacja zbyt zagrazac moim pomidorkom. Szybka specyfikacja: 76x76x180 Lighthouse MAX Mars Hydro LED 96 480W 2x wentylator Vents 100mm VKO1 107m3/h wiatrak mieszajacy filtr CAN-Lite 150 ziemia ATAMI High Porocity Cocos z perlitem odzywki B Cuzz Coco A&B, B Cuzz Coco Booster, CO2 No Mercy i Atami Bloombastic na pozniej Z owczesnych bledow wiem, ze wentylatory powinny byc wieksze i o roznych mocach i wielkosci - box jest docelowo na srednice 200mm wiec juz tu pojawia sie zgrzyt. Jednak zamieszkuje pewna piekna wyspe, na ktorej wybor takiego sprzetu jest bardzo znikomy, wrecz komediowy (uslyszalem w jedym z dwoch sklepow w calym kraju, ze nie ma teraz „sezonu” na wentylatory i beda dostepne dopiero w maju...) wiec niestety zdany bylem na to co sie napatoczylo. Box tez pierwotnie szacowany mial byc na mniejszy jednak okazalo sie, ze jest to najmniejszy jaki na chwile obecna byl w obu sklepach. No coz... Z zalozenia mam zamiar skupic sie na metodzie ScrOG. Aktualnie pestki sa prawie 24 godzine w wodzie, za chwilke przeloze je do papieru u zobaczymy co dalej 🙂 Na wstepie posiadam jedo pytanie: sprzedawca zanurzony w temacie powiedzial mi, ze taka lampa LED zabije roslinki w pierwszych tygodniach wzrostu. Zasugerowal mi abym postawil je do boxa i dal nad nie najzwyklejsza lampke biurowa z zarowka LED. Jakie jest wasze zdanie, gdyz ja sam juz nie wiem...? Jesli jednak lampa ich nie zniszczy to na jakiej wysokosci sugerujecie? Jesli macie jakies uwagi i spostrzezenia bardzo prosze o podzielenie sie nimi! Juz niebawem nastepne wpisy tym razem z fotorelacja. Peace yo 420!
  6. Cześć, Jestem tutaj totalnie nowy i zaczynam dopiero przygodę z indoor, planuje wszystko robić w AutoPot coco. Ale mam jeden problem dobór oświetlenia HPS nie wchodzi w grę i pozostaje tylko led. Growbox 120cm x 120cm, a więc znalazłem następujący model lampy led "LAMPA LED NX2, PHYTOLITE, FULL CYCLE, 384W/265W" A więc teraz moje pytanie czy w/w LED zda egzamin? Może już ktoś taki użytkuje lub jakiś lepszy model w cenie do około 2300PLN. Czekam na wasze wypowiedzi ;)
  7. Witam wszystkich ponownie! To będzie mój drugi growlog. Tak więc okres prawiczka mam za sobą hehe. Mimo wszystko nie jestem jeszcze w fazie zaawansowanej więc wasza pomoc mi się na pewno przyda. Ponieważ z poprzednich auto byli zadowoleni wszyscy moi znajomi (za wyjątkiem mnie lol) tym razem postanowiłem zasadzić coś mocniejszego. Zrezygnowałem z 2xEasy bud na rzecz Goryla. Dziś poszła pestka. Jeśli chodzi o karmienie to tak jak poprzednio pojadę na organice BioBizz + dodatkowo tabsy CO2 i dozownik CO2 Box wyczyszczony tak samo jak sprzęt z poprzedniej hodowli tzn: -Panel Led Mastergrow TS600 -Box 40x40x120 -Filtr z aktywnym węglem -Wentylator mieszający -Wentylator wyciągający 15W Co do kontroli Ph mam paski ale u mnie woda zawsze była ok. Tak samo wilgotność nigdy nie przekraczała 65%. Lupę z mikroskopem teraz podpinam do fona i pięknie widać tichromy (polecam takie cacko chociaż ciężko uchwycić dobre zdjęcie bez rozmycia) No to co? Ja jutro lecę po ziemię i napełniam nią sporą doniczkę (25l) razem z perlitem. Odezwę się jak pokaże główkę ;D Z Fartem Ziomy.
  8. Nazwa : Strawberry gum | zamnesia Rodzaj i moc lamp: marshydro 240w Fotoperiod : 12/12 Growbox: 40/40/160 Podłoże : 100% coco Nawozy: terra canna Wentylacja: Black orchid axial flo 100 Dodatkowe informacje: bimbrownia co2 Siemanko siemanko Zaczynam mój pierwszy GL i praktycznie pierwszy grow także uwagi mile widziane. Odpalam z opóźnieniem bo panienka już na flo od 5 dni . W sumie to już 6 tydzień zycia mojej roślinki. Miałem lekkie problemy koło czwartego tygodnia ale już jest wszystko w porządku Wstawię też parę zdjęć z początku
  9. Nasiona • Think Different AutoFem od Dutch Passion.• AK472 Auto Fem od AKseeds • Auto Kush Fem od Female Seeds • Auto Purple Fem XXL od SeedBay'a. Oświetlenie • LED Corn 120W/4000k/ok.25.500-26.000 lu. + CFL CultiliteG-Shock150W E40 Bloom/8000lu/2700k Fotoperiod (czas świecenia): • 18/6 Growbox • SecretJardin HS60/60x60x160/0.36m2 Podłoże i donice • Donice 11L kwadratowe+podstawki • Ziemia Canna Terra Profesionial • keramzyt Nawozy: • niesmiertelny Biohumus Forte • BioBizz Bio Grow • Canna Terra Flores • PK 13/14 Canna Wentylacja: • Filtr Weglowy Can Lite 150-165m3/h / 100-125mm • kolnierz przyłączeniowy Can Filters 125m • Pezewod wentylacyjny izolowany 125mm • Wentylator osiowo-kanalowy airRoxy silent 158m3/h 125mm • wiatrak mieszajacy na łapie 15W oraz wrazie potrzeby Axial flo 100m3/h jako wlot aktywny. 6 sezonów out'ki, znajomość zycia rosliny i jej wymagan na danym etapie , podcinanie,FIM,LST,teorie uprawy Indoor,warunkow i ich stabilizacji w boxie zgłębiam juz pare dobrych miesiecy.. taki moj kapital 😁 no i oczywiscie sprzęt. A co zycie pokaże to na wadze sie okaże. Pomozecie?!😁 Sytuacja wyglada nastepujaca. Box,oswietlenie glowne, wentylacja, ziemia,nawozy,donice,siatka do treningu, regulator obrotow, programator napiecia to wszystko jest.We wtorek dojda maty CO2, Biopon Mikoryza, wspomniany w tytule CFL, Odblysnik Aitontek do lamp HPS/MH/CFal 47x47cm do LED'a,nawilżacz powietrza oraz bezprzewodowa stacja meteo. Pestki dzis wrzucone do krazka torfowego(Ak427 i Think Different,mam jeszcze Royal Criticala Auto Fem'a ale on nstepnym razem bo to moj fawory i obsesja😅 U ziomeczka(sprzet troche kosztuje na start z tych srednich/dobrych pulek wiec mam wspolinwestora, mordziatego zaufanego ziomeczka najlepszego ,co razem kozy z nosa wyjadalismy w piaskownicy,..taki ziom👌 😁😁😁) Auto Purple i Kush wpadna do krazkow jutro.Aktualnie w boxie mam jeszcze 2 no name z jakiegos palonka co dobrze smakowalo ale na nich "trenowalem" sytuacje typu poparzen termicznych,przenawozenia, przelania oraz wyscia z tych sytuacji choc wiem ze przy karłach(auto) nie ma czasu na błędy i ich poprawianie. Dlatego moimi celami na początek jest N°1 :nie spieprzyć tego N°2 :szybkie powiekszenie masy korzennej N°3 :mozliwie największy (przy moich mozliwosciach bez eksperymentowania za pierwszym razem) wzrost masy zielonej podczas okresu wegetatywnego. Mile widziane uwagi,wskazowki zwłaszcza "starych wyjadaczy konserw turystycznych" 😉👊 Jezeli cokolwiek bedzie niezrozumiałe bo i taka moze byc ewentualnosc 😑😆pytać śmiało. Foty z dzis:
  10. zgREDex

    IMG_20190812_214300

    From the album: GrowRED

  11. zgREDex

    IMG_20190813_185122

    From the album: GrowRED

    no name#2
  12. zgREDex

    IMG_20190818_171013.jpg

    From the album: GrowRED

  13. zgREDex

    IMG_20190818_170829.jpg

    From the album: GrowRED

  14. zgREDex

    IMG_20190818_171116.jpg

    From the album: GrowRED

  15. zgREDex

    IMG_20190818_162129

    From the album: GrowRED

  16. zgREDex

    IMG_20190818_165930.jpg

    From the album: GrowRED

  17. zgREDex

    IMG_20190818_165811.jpg

    From the album: GrowRED

  18. Witam chciałbym zrobić samemu panel LED składać się on będzie z 10 minut 3 Watt na PCB parametry diody to 3,4 do 3,6 volt 700 miliamper czy taki panel zda egzamin na 1 krzaka?? jaki dac zasilacz czy taki będzie dobry? na foto panelu jest 12 diod ale białe będą chodzić na zmianę
  19. q/hWitam. Posiadam robiona pod pewne zamówienie korone LED 120W 27.500 lu/4000k. Czy 4000k ( światło dzienne) + CFL 200W na FLO razem moga służyć od początku do końca "projektu"? I druga sprawa LED (chłodzony 2 wiatrakami DC 12V) oraz CFL 200W w boxie(0.64m2/1.024m3) z 4 automatami typu Critical czy OG Kush) wymagaja jakiego ukladu wentylacyjnego ( posiadam wiatrak kanałowy 135m3) jak i filtra węglowego? Myślałem o zakupie CAN Origina 75/100 m3/h..ew.nowego zestawu wentyl'a jezeli wiatrak kanałowy byłby zasłabły.. czy ktos używa podobnego boxa lub w temacie bedacym moglby sie wypowiedziec. W przeciagu tygodnia, dwóch planuje wystartowac z projektem oraz umiescic fotorelacje.
  20. Witam. Zacznę od tego, że to Moja pierwsza przygoda z MJ, więc proszę o wyrozumiałość :D Uprawiam w growboxie 80x80x160 cm LED 700 w - https://ajzu.pl/mars-hydro/4308-panel-led-mars-hydro-ii-700w.html?gclid=EAIaIQobChMIs8SZ0pyw4wIVAuAYCh3u1wh_EAYYASABEgKamvD_BwE Wilgotność 50-70 % Temperatura 28-32 Ziemia jakas z ogrodniczego miedzy 5.5-7 ph PH 7.0 ale mam jakis marketowy PH metr, muszę kupić lepszy Podlewane biohumusem na początku, teraz ADVANCED NUTRIENTS ZESTAW GROW MICRO BLOOM Wykiełkowały około 20.06 i wtedy wsadzone w ziemie Pestki to automaty femi Low afghan AK 47 Diesel white widow Jack Herrer Northern light auto i tej najmniejszej nie wiem bo to kolegi pestka, ma okolo 2 tyg ( na ostatnim zdjęciu doniczka po lewej ledwo co złapana na zdjęciu ) Tutaj mają 12 dni, w growboxie domowej roboty . Wczoraj robiłem zdjęcia, są takie w growboxie kupnym od około 4-5 dni -
  21. Cześć Chciałbym zbudować swój panel led, użyłem tu full spectrum 20x, 6500k 8x i UV 390-410nm x2. Panel będzie używany na max 0.25 m2 lepiej będzie samemu dopasować proporcje blue do red czy używać dalej full spectrum. I jaki zasilacz do takiego zestawu? Koszyk: PCB LED 5W BRIDGELUX Full Spectrum x20 LED 5W BRIDGELUX 6500k x8 LED 3W EPILEDS 390-410nm x2 Radiator żeberkowany 110x35x110mm Czekam na propozycję co zmienić lub poprawić ?
  22. Nasiona: 4x Hash Monster Oświetlenie: 240w Mars Hydro Fotoperiod: 24 3 dni 18/6 Box: 60x60x180 Podłoże: Biobizz Light Mix Donice: 8L AirRap Nawozy: Try pack Biobizz Fpj/Ffj/Lab wedlug Judy ? Wentylacja: 145/187 m3/h Siemano wszystkim bedzie to moj pierwszy grow takze licze na wasza pomoc ? Jak widac nie ma narazie na co popatrzec kielki poszly do doniczek 2 dni temu dostaly 2ml-Fpj 1ml-Lab na 1 litr wody. Jak narazie 1 plant sie wybil czekam na nastepne.
  23. Witam, Właśnie zabrałem się za swoją pierwszą uprawę. Wczoraj na 12h włożyłem nasiona do szklanki z wodą (pH mierzone 6,5), następnie na waciki i czekam aż zacznie kiełkować. Nasiona znajdują się w ciemnym pomieszczeniu. Wilgotność w pomieszczeniu ok 50%, temp 24.5C. Nasiona: 2x AutoUltimate Dutch Passion, 1x ThinkDifferent Dutch Passion, 1x CinderellaJack Dutch Passion Oświetlenie: LED Luckygrow modular 110W, rzeczywisty pobór 55W Fotoperiod: myślałem 24/0 od momentu kiedy roślinka wyjdzie z ziemi, co myślicie? Box: HerbGarden 60x60x180cm Podłoże: Plagron lightmix Donice: 19,5x19,5x23,5. 5,6L Nawozy: Plagron Alga grow 100ml, Plagron Alga bloom 250ml, Plagron green sensation 100ml Wentylacja: Wentylator airroxy 100mm 104m3/h, filtr CAN original 100/125mm 75-100m3/h Po pojawieniu się korzonka chcę odrazu przełożyć nasiona odrazu do docelowych donic. Czy temperatura ok 24-25C i wilgotność ok 60% będzie ok kiedy nasiona będą już w doniczce? Czytałem w poradniku na forum, że przy LED-ie po wsadzeniu nasiona do donicy światło powinno świecić 24h? czy tak powinienem zrobić? Dzięki, mam nadzieje, że będzie na co popatrzeć ?
  24. Nazwa nasion i producenta: Northern light Af/RQS Rodzaj i moc lamp: Lampa led full spectrum 100w Fotoperiod (czas świecenia): 22/2 20/4 Namiot uprawowy / growbox, wymiary: Growbox 50*50*120 Rodzaj podłoża i wielkość donic: Ziemia zwykła ogrodnicza z włóknem kokosowym+kramzyt na górę/donice 13l Nawozy: Terra grow - weg Terra bloom- flo Wentylacja, przepustowość (m3/h): Wyciagajacy 100mm 260m3/h Dodatkowe informacje: Wiatrak mieszkający "samojebka" Witam wszystkich jestem nowy na Trawka org. Zacząłem w tym roku przygodę ze swoim pierwszym Growbox'em. Ogólnie wszystko wydaje się być wporzadku, ale rośliny idą dość mocna w górę a mi kończy się miejsce( rośliny od początku marca zaczęły kwitnac i myślałem że nie będą wciąż tak samo rosły w górę) ? box ma wymiary 50*50*120. Potrzebuję rady co mogę zrobić żeby je położyć czytałem o zaginaniu/łamaniu łodygi ale wydaje mi się to dość stresujące dla rośliny i wolał bym tego uniknąć. Wszystko mam rozpisane w zeszycie co gdzie kiedy i jak. Mam również zdjęcia od początku do wczoraj.(mieszkam w Holandii, więc nie mam ryzyka i chce osiągnąć dobre wyniki) chodzi o to że szczyty idą do góry mocno a ja mam teraz odległość między lampa a kwiatem około 30 /35cm i nie mam już za bardo pola manewru lampa może do 7/10cm w górę dam radę ale to super max. W domu dodam więcej info i zdjęć jeżeli będzie taka potrzeba. Pozdrawiam i z góry dziękuję jeśli ktoś zechce mi pomóc! Ps. Zdjęcie boxa z daleka jest z 9 marca
  25. Witam. Zaczynam kolejny grow w trakcie trwania innego ? Dzien 3-i od wykielkowania w szklance. Potem 3.6L w ziemi pod swietlowkami 24W kazda. Dzis przesiadka do 6L kokos z 10% domieszka perlitu. Kokos od UGRO z domieszka grzybow, ktore pewnie i tak zgina bo nawoz mineralny od Gold Label. Caly zestaw lacznie z batboost. Pestki od Bulk Seed Bank 10 sztuk Guerilla Glue Trening LST oraz toping Blue Kush musi wyjsc z boxa, wiec zbuduje oddzielny growbox. Guerilla bedzie trzymana na weg do czasu az Kush dojdzie, czyli okolo 35 dni. Potem pojdzie pod citizeny. Planuje wyciagnac minimum 100G suszu z krzaka. Juz tego dokonalem wczesniej tyle ze w 10L airpotach.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy to insert a link to the Privacy Policy page GDPR - Website only for adults, 18+