Skocz do zawartości
thc-thc

centrummarihuany

Prośba o pomoc w wyborze boxa, oraz pytanie dotyczące równoległej uprawy normalnych roślin i automatu.


mariola

Recommended Posts

 Witajcie, jestem początkującą growerką. Wiem że pytania podstawowe na ogół wprowadzają bałagan, oraz nie są zbyt mile widziane - na wstępie zatem proszę o usunięcie tematu jeśli jest on niezgodny z regulaminem.

 Zorientowałam już się, że dobór filtra jest zależny od doboru wentylatora, wybór wentylatora jest zależny od mocy lampy, wybór lampy tyczy się powierzchni boxa - to wszystko jest dla mnie jasne i uwierzcie że nie jestem totalną ignorantką która nie kiwnęła palcem w celu szukania informacji i liczy że wszystko zostanie podane na tacy. 

 Proszę o radę przy wyborze grow boxa. Na początku planowałem budowę od podstaw ze względu ekonomicznych, ale narzędzia których nie posiadam również są kosztowne - koniec końców postanowiłam zakupić gotowy namiot uprawny. 

 Chciałabym móc uprawiać jednocześnie 2 normalne rośliny + 1 automat. (docelowo będą to 3 normalne rośliny, lecz na początku wstawię 2, oraz 1 automacik) - co myślicie o tym pomyśle? Czy automat ma prawo nie wypalić w związku z tym że lampa z czasem będzie wędrować coraz wyżej by nie przypalić normalnych roślin? Wydaje mi się że uda się to pogodzić ze względu na to że wybiorę automat który nie wymaga dużej ilości czasu - proszę o ocenę pomysłu, oraz radę jakich wymiarów powinien być grow box na moje potrzeby. 

 Życzę miłego wieczoru.

 Na koniec pragnę dodać że mieszkam w kraju w którym uprawa nie podlega karze więzienia, więc szkoda twojego czasu jeśli jesteś policjantem. 

 Niech cię szlag trafi za robienie problemów palaczom. 

Edytowane przez mariola
Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Wszystko zalezy ile mozesz poswiecic miejsca na namiot/box.