Skocz do zawartości
thc-thc

grower

HPS 250W | AK auto


Recommended Posts

Witam, postanowilem załozyc GL ponieważ bede potrzebowal pomocy gdyz jest to dla mnie pierwsza hodowla. Sam nie konsumuje, chciałem zrobic prezent dla brata ktory wraca w styczniu. Niech ma:)

Nasiona: AK auto Royal Queen

Lampa: HPS 250W 19/5h

Wiatrak: Jakis łazienkowy:)

Donice: 2X Airpot jedna tradycyjna

Podłoże: BioBizz Full mix

Nawóz: BioBizZ Try Pack

Rośliny maja dokładnie 14 dni od wsadzenia pod lampe, temperatura 26 stopni, wilgotnosc oscyluje miedzy 55 a 65%. Odległosc od lampy to ok 70cm. Grzeje 19/5. Podlewane roztworem Bio Grow 5ml/5l mniej wiecej raz dziennie. Nie było ukorzeniacza.

large.20161104_133346.jpglarge.20161104_133359.jpglarge.20161104_133413.jpglarge.20161104_133435.jpg

 

 

Mam pytanie odnosnie ich wysokosci, maja ok 15 cm. Nie za mało? Łodygi całkiem grube i duzo gałązek. Prosze o ocene i ewentualnie porady, jestem totalnym amatorem.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fajnie też kiedyś trafiłem na taką roślinę co od początku wyglądała jakby miała zrobiony fim byłto chyba auto haze od Dinafem ;) więc luz i dobry początek i jak wyżej koledzy pisali ostro nawożona ziemia i mniej nawozu z tym akurat trzeba uważać bo sporo azotu zawiera co zaburza kwitnienie.Z fartem!

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Podpisuje sie pod tym co napisal Mis  podlej sama woda tak by wyleciala dolem i zostaw na pare dni.

Bio grow 1ml na 1L to maksymalna dawka przy all mix.Staraj sie trzymac ph 6,3.Polecam bio heaven zwieksza podobno jakies niejonowe powierzchnie czynne korzeni ktore przyjmuja wiecej skladnikow.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Share on other sites

Gość
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie