Witam. Mam pytanie do was? czy jeżeli posadzę sobie konopie w pokoju to bez obawy mogę iść spać i nie będzie zagrażac mojemu zdrowiu i coś może się stać Proszę o pomoc jestem zielony ;P
p.S
nie wiem czy dobrałem dobry temat jeżeli nie to proszę o przeniesienie do odpowiedniego tematu
Brak odpowiedzi do tego tematu
Napisano 04 luty 2012 - 20:59
Napisano 04 luty 2012 - 21:17
Napisano 04 luty 2012 - 21:20
?? co wg. cb. miałoby niby zagrażać? konopie nie gryzą 
chyba ze chodzi ci o kwestie elektryki, to wystarczy wszystko dobrze wyizolowac.
chyba ze chodzi ci o kwestie elektryki, to wystarczy wszystko dobrze wyizolowac.
Napisano 04 luty 2012 - 21:38
Konopie podczas snu wytwarzają co2 które może cie zabić...na śmierć
Napisano 04 luty 2012 - 21:56
albo korzenie w nocy moga wyjsc z doniczki i cie udusic na smierc
Napisano 04 luty 2012 - 22:18
Palenie marihuany jest chore dla zdrowia
Napisano 05 luty 2012 - 00:37
nieno koledzy żartują, dr szczególnie dowalił że się posmarkałem, dobre 
ale spoko z zabójczym co2 idzie sobie poradzić zakładasz filtr węglowy i z co2 robi się o2 i można spać, spoko
a po harweście możesz rozebrać filtr i zobaczysz ile węgla z tego co2 usunęło, wszystko miałbyś w płucach
no i pamięyaj żeby roślina/rośliny rosły pod naturalnym światłem, albo doświetlać w dzień bo roślina jak rośnie pod sztucznym światłem to strasznie hałasuje jak rośnie zupełnie jakby ktoś był w pokoju, chyba nie chcesz słyszeć głosów w nocy...
ale spoko z zabójczym co2 idzie sobie poradzić zakładasz filtr węglowy i z co2 robi się o2 i można spać, spoko
a po harweście możesz rozebrać filtr i zobaczysz ile węgla z tego co2 usunęło, wszystko miałbyś w płucach
no i pamięyaj żeby roślina/rośliny rosły pod naturalnym światłem, albo doświetlać w dzień bo roślina jak rośnie pod sztucznym światłem to strasznie hałasuje jak rośnie zupełnie jakby ktoś był w pokoju, chyba nie chcesz słyszeć głosów w nocy...
Napisano 05 luty 2012 - 01:06
Ja bym nie spał spokojnie :