holenderskiskun.pl growbox.pl

joka.menas

Użytkownik
  • Content count

    110
  • Joined

  • Last visited

About joka.menas

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. Moze nie rosla bo jet mala i budowala korzenie. Dodatkowe lm pomoga na pewno, ja powinienem miec 12 000 ale mam tylko 10 000 ale i tak ladnie idzie. Powodzenia
  2. Siema, ja na wegu w nocy wlaczalem wyciagajacy i mieszajacy (byly wpiete pod jeden sterownik czasu na jednej listwie) co godzine na pol godz, wilgotnosc czasami byla 90% ale to weg wiec sie nie przejmowalem na flo to co innego! 19*C jest ok nie ma sie co martwic.
  3. Mniam, pelna micha, jak zjem to przyjde po dokladke
  4. 16 zarowek, nic dziwnego ze spadlo, troche za ciezkie to moze byc, jak dla mnie tez troche strach, mimo ze moze byc dobrze zaizolowane itp to widzisz co sie stalo, ciezar zrobil swoje, ciesze sie ze tylko rosliny ucierpialy. Nie lepiej 1 badz 2 ale konkretne zarowki? No na wegu trzeba badzie troche posiwciec, wszystko zalezy od mozliwosci boxa, moze nawet od doniczki, a jak to zrobic, Toping badz Fim i duzo duzo lst, moze nawet SCRoG byl by lepszy (na 64 szczyty to SCRoG jedynie). Pytasz ile bedzie G? Jak widze ta roslinke to moze od 5-10 G. To co widzialem u siebie jak kwitly i to co jest u CIebie, to myslal bym realnie. Gdzie tym roslinkom podzialy sie duze liscie? One nie wygeneruja dosc energi na kwitnienie z tych listeczkow! Sorki ale juz duzo osob Ci to mowilo ze u Ciebie roslinki nie maja czasu na regeneracje i w pewnym momecie juz nie wiedza czy zbierac energie na kolejne "przygody" czy na kwitnienie. Mam takie pytanie czy ty jak sie przytniesz nozem to rozchylasz codziennie rane patrzysz czy sie zagoila? Nie szukaj tu zadnej zlosliwosci ale staram sie pomoc jak moge. Nastepnym razem posadz pestki i rob im tylko LST i zabaczysz jaka bedzie roznica. Ja zrobilem fryzjera swojemy AF dopiero 2 razy i to bylo w czasie 15 i 35 dnia flo, reszta sezonowek dostala jeszcze 1 fryzjera w czasie weg ok 20 dnia ( ale wszystkie byly zdrowe silne, mialy pelno lisci i nie skubalem ich z 50% lisci tylko lekko odslonilem szczyty)
  5. @zasobnik Teraz wiem czego szukam. @SmakMaroca999 Tez zauwazylem ze na dolnych lodygach, nie ma nic a pozniej co jakisz czas pojaiwa sie cos nowego, wiekszego itp. Dzieki Wam za do edukowanie mnie . Super sie patrzy na to na zywca.
  6. Tak myslalem, dzieki. Ok 60% wloskow jest brazowe wiec jak dlugo ja trzymac ok 2-3 tyg i patrzec na trichomy? Lac tylko wode?
  7. 2 zdjecie tego samego liscia w powiekszeniu 30x i 60x kurde przyjemnie sie to oglada ! Milego dnia zycze!
  8. o.jpg

  9. n.jpg

  10. w koncu osoba ktora dodaje "tytu" ile ja lubie , smak, aromat itp a nie co nie ktorzy 50-50! Ale co kto lubi, nie sadz a nie będziesz sadzony
  11. W poczatkowych fazach kwitnienia nie jest to problem, zaczyna sie w czasie budowania budsow (tak to sie nazywa?) i ich puchniecia. A co do zmiejszenia wilg. to grznianie, wiatraczki, wyciagacze wilgoci np. taki do samochodow itp, z 1 roslina nie powinienes miec problemomw z utrzymaniem wilgotnosci wiec ja przy 4 korzystam jeszcze z elektrycznego osuszacza powietrza.
  12. Jak to fajnie brzmi Jak sie pojawia jajca to zrobil bym jak mowiliscie: wywalil, zrobil maslo (szkoda na marnowanie) i dosypal ziemi (przynajmniej bedziesz mial 2 syte rosliny). Czekam na raport z 18-stej.
  13. Dzien 69/44, wczoraj zamontowalem filtr, pachnialo za bardzo. Takie mam pytanie dotrzemac do 80 dni i lac od teraz samo wode? trichomy wygladaja jeszcze na przezroczyste (czy moze sie myle?)
  14. m.jpg

  15. l.jpg